Hyves of refoforum?

geen van beide,Ria schreef:Tuinfeest met kaarslicht!
Hyves of refoforum?
Winkelcentrum. In de koopgoot oid ben ik al maanden niet meer geweest. Shoppen is veel makkelijker via internet.Ria schreef:De Alpen
De stad (bv. koopgoot), of winkelcentrum?
ArmbandRia schreef:internetwinkelen kan handiger zijn bij acties, dan ben je er sneller bij voordat het op is, maar winkelen (winkel in en uit) is iets leuker qua kijken en passen. Kan eigenlijk niet kiezen
armband of oorbellen, of allebei
Ichtus schreef:ArmbandRia schreef:internetwinkelen kan handiger zijn bij acties, dan ben je er sneller bij voordat het op is, maar winkelen (winkel in en uit) is iets leuker qua kijken en passen. Kan eigenlijk niet kiezen
armband of oorbellen, of allebei
Lid zijn van ANWB of van route mobiel
Wat zijn voor/nadelen?
Ik ben nog steeds geen lid van een of ander pechhulp gebeuren.
tompouce. Bij moorkop zwelg je in de slagroom. En een tompouce kun je makkelijker zelf maken.oesterschelpje schreef:Beplanting!!
Moorkop of tompouce?
Picolientje...Zita schreef: appeltaart of picolientje? (ik zit te twijfelen of ik nog wat ga bakken, of dat ik het hou bij de gekochte koekjes)
Picolientje is een vreeslijk lekkere knapperige gevulde koek van de AH.Neeltje Jans schreef:Porselein
(wat is picolientje?)
zelfgebakken appeltaart of appeltaart van de bakker (niet van de supermarkt!!!)
Pride and PrejudiceZita schreef:Picolientje is een vreeslijk lekkere knapperige gevulde koek van de AH.Neeltje Jans schreef:Porselein
(wat is picolientje?)
zelfgebakken appeltaart of appeltaart van de bakker (niet van de supermarkt!!!)
Zelfgebakken appeltaart. Een Duitse, deze week, in drie lagen.
Pride and Prejudice of Oorlog en vrede?