Lassie schreef:Marnix schreef:Ik heb aan een stofzuiger met een borstelkop erbij wel genoeg.
Wat me wel handig lijkt maar nog erg duur is zo'n robostofzuiger. Een vriendin heeft die, als ze dan allebei aan het werk zijn gaat dat ding overdag gewoon lekker de woonkamer en keuken zuigen. Best makkelijk

alsof je allebei 7 dagen in de week aan het werk ben.

Nee maar wel 5 dagen, en dan moet je ook nog af en toe stofzuigen, schoonmaken, de was doen, strijken enz, ben je in het weekend en 's avonds ook nog vaak weg, willen we de zondag zoveel mogelijk vrij houden

Het lukt wel (hoewel het stofzuigen soms wel wat eerder had mogen kunnen) maar zo'n robot lijkt me dan wel makkelijk. Dan hoef je dat puntje, het stofzuigen, niet meer te doen, tenminste niet beneden, dat gebeurt dan automatisch en dan houd je net iets meer vrije tijd over. Lijkt me niet verkeerd
En ja, voor gras maaien is het ook ideaal Tiberius. Het is vast iets wat er aan gaat komen, nieuwe technologieën waardoor dingen automatisch gaan en dus tijd besparen. Dat is volop bezig (vroeger had je helemaal geen stofzuigers, moest je vegen, uitkloppen etc, deed je de afwas altijd met de hand en de was ook enz.)