Wat doen we vandaag ? [7]
-
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Proberen heel veel na te denken
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Vind je dat moeilijkSchemerlichtje schreef:Proberen heel veel na te denken

Ik denk altijd te veel na

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Terug gekomen van een lang weekendje weg (allebei flink verkouden).
We hangen vandaag dus n beetje bij huis.
Straks even wat boodschapjes doen.
We hangen vandaag dus n beetje bij huis.
Straks even wat boodschapjes doen.
Net mijn bed uit, ben zó moe, ik slaap bijna dag en nacht.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-
Normaal gesproken denk ik ook té veel na...maar het ligt er natuurlijk maar net aan waaróver je nadenkt...Orchidee schreef:Vind je dat moeilijkSchemerlichtje schreef:Proberen heel veel na te denken![]()
Ik denk altijd te veel na
Die het vatten kan die vatte het
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ik luister nu naar een preek van Ds. J. van der Poel (Ede).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanmorgen kwart over 5 dochterlief en 2 vriendinnen op school afgezet, om 6 uur zou de bus vertrekken, maar de bus kwam pas om 5 voor half 7
7 uur weer thuis, gelijk maar even een rondje met de hond gelopen, vaatwasser uitgeruimd, en nu eerst even koffie
Andere dochter hoeft pas om 10 uur gewekt te worden want die heeft maar 3 uurtjes les vandaag, ivm. dat zoveel leraren en leraressen die zij heeft, mee naar Engeland zijn
Morgen is ze misschien helemaal vrij
Verder zien we wel weer wat de dag ons brengt, en vanmiddag maar proberen even een klein tukkie te doen, want om 4 uur opstaan, ben ik niet echt gewend
( mijn man staat altijd tussen 4 en 5 op
)

7 uur weer thuis, gelijk maar even een rondje met de hond gelopen, vaatwasser uitgeruimd, en nu eerst even koffie

Andere dochter hoeft pas om 10 uur gewekt te worden want die heeft maar 3 uurtjes les vandaag, ivm. dat zoveel leraren en leraressen die zij heeft, mee naar Engeland zijn

Morgen is ze misschien helemaal vrij

Verder zien we wel weer wat de dag ons brengt, en vanmiddag maar proberen even een klein tukkie te doen, want om 4 uur opstaan, ben ik niet echt gewend

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Afgelopen nacht heerlijk in m'n eigen bedje geslapen (wat is dat toch lekker).
Eerst even rommelen in huis.
Straks naar de vk.
Daarna even naar de stad voor wat boodschapjes.
Bij een kennis langs.
Eerst even rommelen in huis.
Straks naar de vk.
Daarna even naar de stad voor wat boodschapjes.
Bij een kennis langs.
Naaien, denk ik. Even bij iemand langs, en vanavond lekker eten.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Eet jij alleen vanavond? (lekker)Ichtus schreef:Naaien, denk ik. Even bij iemand langs, en vanavond lekker eten.

Ik ben in huis flink aan de gang. Heel veel opgeruimd en weg gegooid.
Nu even pauze (lekker kopje koffie).
Straks even boodschappen doen.
Stoffen en stofzuigen.
Vanmorgen geniet ik even van m'n neefje die bij me is, en 'helpt' in het huishouden!
Vanmiddag naar 't werk, optreden van een koor, bestaande uit personeel, aansluitend een diner
Vanmiddag naar 't werk, optreden van een koor, bestaande uit personeel, aansluitend een diner
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
zo naar de dierentuin met de meisjes
- MarthaMartha
vanmorgen naar het consultatiebureau, verder de bovenverdieping schoongemaakt, straks even een was ophangen en nog even dweilen...
zo ook gaan koken... vanavond heerlijk niks.
zo ook gaan koken... vanavond heerlijk niks.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmiddag wezen "stadten" in de koopgoot, en nog geslaagd ook 

Welke lain mot ik hebbe vor de kaupgaut?Orchidee schreef:Vanmiddag wezen "stadten" in de koopgoot, en nog geslaagd ook
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.