T is maar wat je vrije tijdsbesteding noemt..

refo

Bericht door refo »

Waarom doen ze tegenwoordig zo ingewikkeld met die verstandskiezen? Mijn tandarts zei indertijd: nououououo, die verstandskies zal er wel uit moeten. Dan na een jaar of twee dan was het zover. Afspraak, spuitje, trekken kraken en hups, die is voor Van der Heiden. No problemo. Tamponnetje bijten en klaar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jelle

Bericht door Jelle »

Wat een problemen allemaal. Mijn tandarts trok 3 verstandskiezen er in een keer uit, een was ik er al kwijt. En terwijl hij even informeerde hoe het met dominee Haverkamp ging, was ik ze alle drie al kwijt, voor ik kon antwoorden.
Een fluitje van een cent.:D

Trouwens een mooie foto van je wang Daphne.:,
Daphne

Bericht door Daphne »

mensjesmensjesmensjes, ik heb t niet over de psychische leed die de kaakchirurg veroorzaakt... eerder de emotionele schade die het met zich mee brengt en de ongemakken nadien.... :eur
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
aorta

Bericht door aorta »

Ik ben erg blij met mijn 4 verstandskiezen. Heb ik tenminste weer een paar.
refo

Bericht door refo »

psychisch leed = emotionele schade
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Sabra

Bericht door Sabra »

Oorspronkelijk gepost door Daphne

Heeft ie bij jou een touwtje om je kies gebonden en de deur dicht gegooid ofzo??! :t (dan ben ik ook met 1 minuut klaar... :eur )
Ik had trouwens een vrouwelijke kaakchirurg, maar dat terzijde. Ik werd verdoofd, mocht weer even in de wachtkamer gaan zitten en toen werd ik geroepen om behandeld te worden.

Ik mocht gaan liggen, doek over mijn hoofd. Ze deed iets in mijn mond, en 15 seconden later werd de doek van mijn hoofd getrokken en lag er een mooie kies op een groen doekje. Klaar was kees.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Sabra

Heeft ie bij jou een touwtje om je kies gebonden en de deur dicht gegooid ofzo??! :t (dan ben ik ook met 1 minuut klaar... :eur )
Ik had trouwens een vrouwelijke kaakchirurg, maar dat terzijde. Ik werd verdoofd, mocht weer even in de wachtkamer gaan zitten en toen werd ik geroepen om behandeld te worden.

Ik mocht gaan liggen, doek over mijn hoofd. Ze deed iets in mijn mond, en 15 seconden later werd de doek van mijn hoofd getrokken en lag er een mooie kies op een groen doekje. Klaar was kees.
Wat fijn voor je! En daarna geen enkele last?! Geweldig! :u
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Hebben jullie allemaal verstandskiezen dan? Ik heb ze nooit gekregen, bijna niemand bij ons thuis. (We hebben zeker al verstand genoeg ;)) Hoeven ze er tenminste ook nooit uit gezaagd te worden...

Ik heb ook nog nooit een gaatje gehad. 1x een melkkies moeten laten trekken die er niet vanzelf uit ging, maar dat was zo gebeurd.
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Sabra

Ik heb wel eens gehoord van een vrouwelijke tandarts die niet genoeg kracht had om een kies te trekken. Moest sterke hulp gaan halen. En ondertussen lig je daar maar machteloos in die martelstoel...

Waarom worden we niet allemaal met een kunstgebit geboren? :i
Be yourself, there are plenty of others.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Waarom worden we niet allemaal met een kunstgebit geboren? :i
:,:,:,:,:,:, konden wel allemaal klapperen :,:,:,:,:,:,:,
Mariken

Bericht door Mariken »

Heej Daohne hoo dat het een beetje gaat met je?

Voor mij is de kaakchirurg het equivalent van een middeleeuwse martelwerker. Althans, zoiets stel ik me maar voor. GRUWELIJK
Dat geboren worden met een kunstgebitje vind ik wel een optie............

[Aangepast op 28/4/05 door Mariken]
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door refo
Waarom doen ze tegenwoordig zo ingewikkeld met die verstandskiezen? Mijn tandarts zei indertijd: nououououo, die verstandskies zal er wel uit moeten. Dan na een jaar of twee dan was het zover. Afspraak, spuitje, trekken kraken en hups, die is voor Van der Heiden. No problemo. Tamponnetje bijten en klaar.

van der Heiden? in Stolwijk? is ook mijn tandarts.;)
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Hebben jullie allemaal verstandskiezen dan? Ik heb ze nooit gekregen, bijna niemand bij ons thuis. (We hebben zeker al verstand genoeg ;)) Hoeven ze er tenminste ook nooit uit gezaagd te worden...

Ik heb ook nog nooit een gaatje gehad. 1x een melkkies moeten laten trekken die er niet vanzelf uit ging, maar dat was zo gebeurd.
Bij mij was er, al liggend in de stoel, een kleine conferentie. De conclusie was "hij hep al zo weinig [verstand], laat'em deze maar houden. :stu
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik heb mijn verstandskiezen ook nog niet allemaal, maar van mij hoeven ze niet te komen. Ik heb er geen ruimte meer voor en dan gaan ze dus gewoon in je kaak onder je ander kiezen zitten. Dan maar iets minder verstand. :,
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

En hoe maakt Daphne het inmiddels?
Hebben je wangen weer de gewone bolte?
Kun je al weer chips eten?
Heb je nog nachtmerries over de kc?

(mooi kleurtje op koninginnedag)
Be yourself, there are plenty of others.
Plaats reactie