T is maar wat je vrije tijdsbesteding noemt..

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ah joh moest je het nu weer meemaken en je was net een beetje bijgekomen van de vorige keer. Ik hoop dat je er nu niet zo beroerd voelt als de vorige keer.
ben n bikkel :cool: (nu nog... morgen ochtend zal t nog minder grappig zijn :i ) de vorige keer was mn wang echt 10 keer zo dik... morgen zal t er 5x zo dik uitzien waarschijnlijk (1 kies) :eur
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ja Daphne praat me er niet van! Ik weet precies hoe je je voelt!! :t Maar ik zou wel die pijnstillers slikken, want dan is het iets draaglijker en bevorderd de genezing.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Daphne

Bericht door Daphne »

:+
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marjan

Bericht door Marjan »

Je hebt zeker geen om een recente foto van jezelf te plaatsen? :D
Be yourself, there are plenty of others.
Gian

Bericht door Gian »

Wat een vershrikkelijke drama's toch..

Ik laat liefer een kies trekken dan een gat opboren.
Trekken is een kwestie van een paar luttele seconden, boren duurt meestal een minuutje of wat.....
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Nou het gaat hier niet om gewoon een kies trekken hoor! Dat is ff wat anders.

Afbeelding
Gian

Bericht door Gian »

Wat is het verschil?
Gewoon prik, knijp, krak en klaar is kees
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Wat is het verschil?
Gewoon prik, knijp, krak en klaar is kees
Nou ik dacht het niet. Dat gaat met iets meer geweld, want anders had de tandarts het wel gekunt. En dan heb je meest ook niet zo'n hamsterwang en zoveel napijn! Nee het is niet te hopen dat je ooit met de kaakchirurg kennis hoeft te maken. :eur

Afbeelding
Daphne

Bericht door Daphne »

Trekken is een kwestie van een paar luttele seconden, boren duurt meestal een minuutje of wat.....
Okeeeeeeeeeeeeeej Gian... dacht ut niet! :) Ik denk dat ik 10x liever boren heb (met flink veel verdoving!!!!) dan trekken. Opzich is t trekken niet zo erg (als t alleen bij trekken blijft) maar het hakken boren en zagen om de verstandskies eruit te huppen is opzich niet zo'n aangenaam iets. Dan kom je half verdoofd die stoel uit en wankel je de behandelkamer uit. Goed... dan denk je... nou dit hebben we gehad. Eenmaal thuis gekomen kijk je in de spiegel en dan kan je het begin van de zwelling bewonderen... ( :$:$:$ denk je dan)

De volgende ochtend... als je wakker word (of nogsteeds bent :%)... heb je een pakje zakdoekjes nodig om de psychische leed op te vangen:i:i:i:i:i:i:i:i... het eerste wat je doet is je hand om je wang leggen (met de groote van 2 eieren bij elkaar). Als je uit je bed stapt... loop je t liefst op je tenen (omdat alles wat drillllllt.... niet aangenaam is) naar de spiegel om vervolgens direct je pijnstilling in te nemen....

Vervolgens duurt het een week eer je weer normaal kunt functioneren in de zorg (d.w.z rekken strekken, buigen, draaien, lachen, praten etc.)

vervolgens trekken de hechtingen en blijft er van alles en nog wat tussen zitten en in het gat wat geslagen is zit vervolgens superveel zooi... omdat je eet en dit moet je dan weer uitspuiten etc etc etc.

Geef mij maar een minuut of 3 boren... en vullen van een gaatje :+
Lizzy

Bericht door Lizzy »

:i:i:i Ja Gian zo is het echt en ik kan erover meepraten. :i Ja Daphne dat heb je heel goed verwoord, want zo heb ik het ook ervaren!! Liever een tandarts bezoekje! :t

Afbeelding
Daphne

Bericht door Daphne »

:i:i:i Ja Gian zo is het echt en ik kan erover meepraten. :i Ja Daphne dat heb je heel goed verwoord, want zo heb ik het ook ervaren!! Liever een tandarts bezoekje! :t
:) k zal eens zoeken naar de foto's van de vorige keer :, (beloof me dat je niet lacht... k zag er echt afschuwelijk erg uit... ) :sne:sne:sne:i
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Daphne

Okeeeeeeeeeeeeeej Gian... dacht ut niet! :) Ik denk dat ik 10x liever boren heb (met flink veel verdoving!!!!) dan trekken. Opzich is t trekken niet zo erg (als t alleen bij trekken blijft) maar het hakken boren en zagen om de verstandskies eruit te huppen is opzich niet zo'n aangenaam iets. Dan kom je half verdoofd die stoel uit en wankel je de behandelkamer uit. Goed... dan denk je... nou dit hebben we gehad. Eenmaal thuis gekomen kijk je in de spiegel en dan kan je het begin van de zwelling bewonderen... ( :$:$:$ denk je dan)

De volgende ochtend... als je wakker word (of nogsteeds bent :%)... heb je een pakje zakdoekjes nodig om de psychische leed op te vangen:i:i:i:i:i:i:i:i... het eerste wat je doet is je hand om je wang leggen (met de groote van 2 eieren bij elkaar). Als je uit je bed stapt... loop je t liefst op je tenen (omdat alles wat drillllllt.... niet aangenaam is) naar de spiegel om vervolgens direct je pijnstilling in te nemen....

Vervolgens duurt het een week eer je weer normaal kunt functioneren in de zorg (d.w.z rekken strekken, buigen, draaien, lachen, praten etc.)

vervolgens trekken de hechtingen en blijft er van alles en nog wat tussen zitten en in het gat wat geslagen is zit vervolgens superveel zooi... omdat je eet en dit moet je dan weer uitspuiten etc etc etc.

Geef mij maar een minuut of 3 boren... en vullen van een gaatje :+
Tja, wat ik al zei, grote drama's....:P

Afijn, bij dergelijk ernstige complicatie's slik ik een dubbele tramal, daar gaat de pijn direct van weg, en ik gaat er ook nog eens heerlijk van zweven.
Daphne

Bericht door Daphne »

zie hier dit was dag 1 de vorige keer.... maybe komt morgen een update op mn weblog van t resultaat van morgen

oh trouwens... dit was dag 2 niet lachen om de afschuwelijke foto's he?!
Daphne

Bericht door Daphne »

Tja, wat ik al zei, grote drama's....:P
Wat zijn mannen toch heerlijk meelevend en gevoelig :sne
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

héééééééééél veel sterkte Daphne, ik ben echt niet jaloers op je als ik dit zie.

mijn twee verstandskiezen zijn door de tandarts zelf verwijderd, zonder pijn of problemen,
de andere twee zitten er al jaren, en als ik dit zie, mogen ze er nog jaren blijven zitten. :#
Plaats reactie