Aardbeien met ijs en perziken met yoghurtNeeltje Jans schreef:aardbeien mmmmm
IJs of yoghurt
Nasi of macaroni
Aardbeien met ijs en perziken met yoghurtNeeltje Jans schreef:aardbeien mmmmm
IJs of yoghurt
Macaroni ( en alle andere pastasoortenSchemerlichtje schreef:
Nasi of macaroni
Frambozenoesterschelpje schreef:Afhaalchinees![]()
Aalbessen of frambozen?
Geen van beiden, zelf makenOrchidee schreef:Macaroni ( en alle andere pastasoortenSchemerlichtje schreef:
Nasi of macaroni)
Afhaalchinees of ambachtelijke snackbar?
En waar is jouw keuze die wij moeten kiezen? Ik begin niet aan de vakantie of thuisblijven. Daar kan ik nl. niet uit kiezenMara schreef:Geen van beiden, zelf makenOrchidee schreef:Macaroni ( en alle andere pastasoortenSchemerlichtje schreef:
Nasi of macaroni)
Ik reageerde op afh chin en amb snackbar, beiden niks.albion schreef:En waar is jouw keuze die wij moeten kiezen? Ik begin niet aan de vakantie of thuisblijven. Daar kan ik nl. niet uit kiezenMara schreef:Geen van beiden, zelf makenOrchidee schreef:Macaroni ( en alle andere pastasoortenSchemerlichtje schreef:
Nasi of macaroni)
Mara schreef:Ik reageerde op afh chin en amb snackbar, beiden niks.albion schreef:En waar is jouw keuze die wij moeten kiezen? Ik begin niet aan de vakantie of thuisblijven. Daar kan ik nl. niet uit kiezenMara schreef:Geen van beiden, zelf makenOrchidee schreef:
Macaroni ( en alle andere pastasoorten)
vakantie of thuisblijven ??
dan zeg ik maar thuisblijven
mag jij reageren op:
middelbare school of basisschool
Basisschool, veel leuker, voor jezelf en voor de kidsMara schreef:
middelbare school of basisschool
Orchidee schreef:Basisschool, veel leuker, voor jezelf en voor de kidsMara schreef:
middelbare school of basisschool![]()
Barbeque of gourmet?
Stofzuigen, ik vind strijken nog "zweteriger"Mara schreef:Dan maar zwemmen in de zee, lekker zout, golven
strijken of stofzuigen
strandwandeling (heerlijk uitwaaien)Droelie schreef:Zonnebril op sterkte
strandwandeling of boswandeling?
albion schreef:strandwandeling (heerlijk uitwaaien)Droelie schreef:Zonnebril op sterkte
strandwandeling of boswandeling?
uit eten gaan
gasten ontvangen