jawel; in de kaufland in kleveMister schreef:@ Helma: je weet niet waar ze hem ergens verloren is?
Ik heb net al een Duitse mail gefrabiceerd
(ja, ze had hem ook niet mee moeten nemen. Weet ik.)
jawel; in de kaufland in kleveMister schreef:@ Helma: je weet niet waar ze hem ergens verloren is?
Ach... Ik heb zelf nooit een favoriete knuffel gehad, maar kan me nog goed het geween van zusjelief herinneren toen haar knuffeltje kwijt was. Gelukkig werd ma er steeds behendiger in om nieuwe te maken (het was gelukkig home-made), dus als knuffel1 kwijt was, werd direct de volgende uit de kast getrokken.helma schreef:ja, dit is em.Zita schreef:Is dit 'm? Ik heb 'm iig niet :'(helma schreef:ons dochtertje verloor zaterdag haar lievelingsknuffel.
Wie heeft per ongeluk dit knuffeltje ergens liggen? Ongeveer 16 cm
Hoeft niet meer zo mooi te zijn (was die van haar ook niet meer...)
http://link.marktplaats.nl/453765471
Alleen is Deventer een beetje ver weg en pakketpost is 6,75
geen idee wat ze vraagt voor het beestje
De andere eyeores zijn allemaal 'nep'; ze heeft wel meer zulke
Ik heb er vandaag een gekocht die er het meest op lijkt; daar is ze nu mee naar bed.
(zaterdag zei ze: ik vond hem zó lief....
je zou spontaan gaan huilen.
Vanmiddag had een van de oudere zussen het er even over; zegt ze: mijn ogen prikken een beetje
Het is zo'n dappere meid![]()
)
he, wat enorm sneu.helma schreef:ons dochtertje verloor zaterdag haar lievelingsknuffel.
Wie heeft per ongeluk dit knuffeltje ergens liggen? Ongeveer 16 cm
Hoeft niet meer zo mooi te zijn (was die van haar ook niet meer...)
Alles wat men hier kwijt denkt te zijn zit nog in jas of tas van moeders de vrouw. Waarom ik het daar altijd vind is me een raadsel..vlinder schreef:Hier ook al: autosleutel kwijt en mijn aftekenlijsten van alle opdrachten. Deze moest ik eigenlijk voor 1 mei al inleveren....
Ik snap er niks van....
wat zijn vrouwentassen toch handig. Al die vakjes!!Gian schreef:Alles wat men hier kwijt denkt te zijn zit nog in jas of tas van moeders de vrouw. Waarom ik het daar altijd vind is me een raadsel..vlinder schreef:Hier ook al: autosleutel kwijt en mijn aftekenlijsten van alle opdrachten. Deze moest ik eigenlijk voor 1 mei al inleveren....
Ik snap er niks van....
Wauw...ik wou dat ik zo'n la had...zou hem gelijk in gebruik nemenMariavt schreef:Gevonden, ´k had hem netjes opgeruimd in een lade die ik nooit gebruikte.....