Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Mijn laatste aanwinst was een knuffeltje, maar dat is gelijk ook mijn laatste verlies.
Een ontroostbaar jongetje is weer helemaal gelukkig na een weekend zonder knuffeltje.
Een ontroostbaar jongetje is weer helemaal gelukkig na een weekend zonder knuffeltje.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Een pedaalemmer in het model van een kliko, vleesmes, luxaflex voor de achterkant en luxaflex reiniger
Helaas wist ik niet wat de maat was van het voorraam anders had ik daar ook luxaflex gekocht. Was maar
€ 14,95 dus die hoop ik volgende week te gaan kopen.
Helaas wist ik niet wat de maat was van het voorraam anders had ik daar ook luxaflex gekocht. Was maar
€ 14,95 dus die hoop ik volgende week te gaan kopen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
2 brilmonturen waar ik nog uit moet kiezen (met behulp van het thuisfront)
met het huidige heb ik nu 12 jaar gedaan
het wordt dus sowieso wennen.
(met multifocale glazen
)
met het huidige heb ik nu 12 jaar gedaan

(met multifocale glazen

een snee in mn duim...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
een bench voor de hond
Hond en ik leven op voet van oorlog. Voor zijn en mijn rust komt er nu zo'n kooigeval.
NB: Hond is niet van mij, maar van ma.
NB: Hond is een voormalige domineeshond. Ik weet niet of dat zijn gedrag kan verklaren?
Leest de PvdD hier trouwens mee? Het valt me mee dat die benches nog niet verboden zijn.

Hond en ik leven op voet van oorlog. Voor zijn en mijn rust komt er nu zo'n kooigeval.
NB: Hond is een voormalige domineeshond. Ik weet niet of dat zijn gedrag kan verklaren?
Leest de PvdD hier trouwens mee? Het valt me mee dat die benches nog niet verboden zijn.
Misschien is 'm aangeleerd om mensen een spiegel voor te houden?Zita schreef:een bench voor de hond![]()

Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Een gezellige, leuke ontmoeting met JALP 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Teken van ouderdomhelma schreef:2 brilmonturen waar ik nog uit moet kiezen (met behulp van het thuisfront)
met het huidige heb ik nu 12 jaar gedaan![]()
(met multifocale glazen)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ideaal multifocaal en het went zo. Ga alleen niet voor de goedkoopste die hebben te grote gedeelten die wat wazig zijn.helma schreef:2 brilmonturen waar ik nog uit moet kiezen (met behulp van het thuisfront)
(met multifocale glazen)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Ideaal multifocaal en het went zo. Ga alleen niet voor de goedkoopste die hebben te grote gedeelten die wat wazig zijn.helma schreef:2 brilmonturen waar ik nog uit moet kiezen (met behulp van het thuisfront)
(met multifocale glazen)
Aan mij niet besteed. Ik ben zo gewend om mijn bril af te zetten, dat ik het ook automatisch deed toen ik een bril had die multifocaal was.
Nu heb ik het bij deze bril niet en dat vind ik ook erg lastig. Ja, ik ben een zeur...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vlinder schreef:Mijn laatste aanwinst was een knuffeltje, maar dat is gelijk ook mijn laatste verlies.

Hij werd helemaal dolenthousiast toen zn knuffel uit de envelop kwam...
"ik heb je zooooooo gemist, driedubbel dikke knufffel'
Gelukkig dat t geen echte hond is, anders was tie meer dood dan levend geknuffeld zeg maar..
hartelijk bedankt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
het is geregeld; ik heb niet voor de goedkoopste gekozen maar die erboven. je kon uit 4 prijsklasses kiezen...huisman schreef:Ideaal multifocaal en het went zo. Ga alleen niet voor de goedkoopste die hebben te grote gedeelten die wat wazig zijn.helma schreef:2 brilmonturen waar ik nog uit moet kiezen (met behulp van het thuisfront)
(met multifocale glazen)
bril is toch weer een ander montuur geworden

Mijn nieuwste aanwinst:

Eens kijken of dat allemaal gaat lukken, via WiFi printen en scannen.

Eens kijken of dat allemaal gaat lukken, via WiFi printen en scannen.
- Neeltje Jans
He die hebben wij ook Tiberias, een sx210?
Gekocht omdat de inkt van de vorige printer op was (en de inkt was duurder dan deze printer incl. inkt)
(maar ook de scanner was kapot hoor)
Gekocht omdat de inkt van de vorige printer op was (en de inkt was duurder dan deze printer incl. inkt)
Neeltje Jans, moeder van 4
Nee, dit is een Epson SX425W; die W staat voor WiFi.Neeltje Jans schreef:He die hebben wij ook Tiberias, een sx210?