Hoger dan IK, o.s.

Wat een stabiliteit!refo schreef:Achtereenvolgens: plaats vandaag - plaats vorige keer - naam - aantal posts
1 8 huisman 286
2 3 Mara 266
3 2 Tiberius 245
4 1 henriët 239
5 9 helma 237
6 6 Orchidee 234
7 17 Marnix 219
8 14 albion 201
9 (-) DirkM 181
10 13 Lassie 157
11 5 Auto 152
12 (-) Zita 150
13 4 Afgewezen 142
14 (-) vlinder 129
15 20 Gijs83 127
16 22 Mariavt 126
17 (-) MarthaMartha 124
18 12 jvdg 120
19 (-) JolandaOudshoorn 115
20 15 refo 113
20 16 Willem 113
22 24 oesterschelpje 109
23 11 memento 92
24 25 Erasmiaan 85
25 (-) Ander 83
25 21 Luther 83
25 (-) Eilander 83
Deze zaten de vorige keer in de top-25
32 7 Bert Mulder 66
29 10 edward 73
34 18 Mister 60
33 19 -DIA- 65
38 23 Schemerlichtje 46
huisman schreef:Oeps dat was niet de bedoeling, een eerste plaats. (allemaal de schuld van de SGP'er die zonodig CDA moest stemmen)
Plaats 19 voor jou hoor, je hebt hem dik verdiendNeeltje Jans schreef:Ik voel me geboycot![]()
![]()
![]()
![]()
Heb er ook al 118....119 nu
Veronderstelde misstap...refo schreef:Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Ik heb een excelmodel waarin ik de rijen 'oud' en 'nieuw' naast elkaar zet. De nieuwe leden verstoren dit omdat ze maar in 1 rij voorkomen. Dan moet er wat geknipt, verschoven en geplakt worden. Dat zal vast wel eens fout gaan.
Komende maand staan Neeltje jans en DirkM onebereikbaar bovenaan met meer dan 400 berichten. Dat kan alleen nog veranderen als de SGP weer een misstap begaat.
Is toch één van jullie gaan schuiven ...en ik weet wel wieAnder schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik heb drie berichten teveel getypt...Ander schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.
Hoed u voor de schijn des kwaads. Veronderstelde misstappen zijn al misstappen.Mister schreef:Veronderstelde misstap...refo schreef:Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Ik heb een excelmodel waarin ik de rijen 'oud' en 'nieuw' naast elkaar zet. De nieuwe leden verstoren dit omdat ze maar in 1 rij voorkomen. Dan moet er wat geknipt, verschoven en geplakt worden. Dat zal vast wel eens fout gaan.
Komende maand staan Neeltje jans en DirkM onebereikbaar bovenaan met meer dan 400 berichten. Dat kan alleen nog veranderen als de SGP weer een misstap begaat.
Ik ben benieuwd...huisman schreef:Is toch één van jullie gaan schuiven ...en ik weet wel wieAnder schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.
Maarten, je wordt toch niet kerkistisch?Luther schreef:Ik ben benieuwd...huisman schreef:Is toch één van jullie gaan schuiven ...en ik weet wel wieAnder schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de artikel-wisseling tussen de predikanten C.P. de Boer en J.J. van Eckeveld, waarbij ik de eerste wel begreep, maar me bij de tweede toch meer thuis voelde.
Ook al eens!Luther schreef:Ik ben benieuwd...huisman schreef:Is toch één van jullie gaan schuiven ...en ik weet wel wieAnder schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de artikel-wisseling tussen de predikanten C.P. de Boer en J.J. van Eckeveld, waarbij ik de eerste wel begreep, maar me bij de tweede toch meer thuis voelde.
En ik kan wel raden hoe @huisman hierin staat...Ander schreef:Ook al eens!Luther schreef:Ik ben benieuwd...huisman schreef:Is toch één van jullie gaan schuiven ...en ik weet wel wieAnder schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik ookLuther schreef:Ik ben benieuwd...huisman schreef:Is toch één van jullie gaan schuiven ...en ik weet wel wieAnder schreef:Luther en ik zijn de laatste tijd bijzonder eensgezind. Tot in de thermometer toe. Mag ook wel eens gezegd worden.