We waren gisteren 17 jr getrouwd.
Orchidee schreef:Ben weer thuis, na een heerlijk uitje![]()
Nu begrijp ik het uitjeOrchidee schreef:Ben weer thuis, na een heerlijk uitje![]()
Mariavt schreef:Orchidee schreef:Ben weer thuis, na een heerlijk uitje![]()
Ja; af en toe een enorm donkere lucht; maar die dreef langs ons heen.Schemerlichtje schreef:En hoe was het? Mooi weer gehad?helma schreef:zo (9uur)assisteren bij de spelletjesdag op school. (groep 3)
Vanwege de weersverwachting is het voor de lagere groepen gewoon op de pleinen/gymzalen
Vanaf groep 5 gaan ze naar Kwintelooyen.
Nu je het zegt... ik ga ook snel een was erin stoppenLassie schreef:Vanochtend:
Wassen, wassen, wassen, was ophangen..... Kortom de vakantiewas weg werken.
De kelder/gang/trap (of hoe je het ook mag noemen) kast leeghalen.
Vanmiddag:
Genieten van het mooie warme weer.
Dat is zeker balen Dirk, voor jou om vrij te moeten nemen en voor je zoon, om er weer tegenop te zien...DirkM schreef:Balen.
Vanmorgen om 6 uur uit bed gegaan.
Alles klaarmaken en met mijn zoon naar het ziekenhuis.
Hij wacht al tijden om geopereerd te worden.
Vorige week eindelijk de brief binnen van het ziekenhuis dat de operatie vandaag zou zijn om 7.15 uur.
En ja hoor, er was een spoed operatie tussendoor gekomen, maar desondanks was de brief per abuis verzonden. We zaten er dus voor niks.
Deze week en volgende week gaat het ook al niet worden werd ons verteld, nu maar weer afwachten wanneer de operatie gaat komen.![]()
Dat vrij nemen is bij niet van toepassing, ik ben zelfstandig ondernemer en kan planen wat ik wil wat dat betreft. Alleen je er op instellen weer opnieuw en dat wachten.....Orchidee schreef:Dat is zeker balen Dirk, voor jou om vrij te moeten nemen en voor je zoon, om er weer tegenop te zien...DirkM schreef:Balen.
Vanmorgen om 6 uur uit bed gegaan.
Alles klaarmaken en met mijn zoon naar het ziekenhuis.
Hij wacht al tijden om geopereerd te worden.
Vorige week eindelijk de brief binnen van het ziekenhuis dat de operatie vandaag zou zijn om 7.15 uur.
En ja hoor, er was een spoed operatie tussendoor gekomen, maar desondanks was de brief per abuis verzonden. We zaten er dus voor niks.
Deze week en volgende week gaat het ook al niet worden werd ons verteld, nu maar weer afwachten wanneer de operatie gaat komen.![]()