helma schreef:tja die biefstuk...
ik verwen ze deze weken extra dus ik had een biefstukje voor ze gekocht gister
Vragen ze vanmorgen om 7 uur: mogen we nu dat biefstukje?
Ach wel ja...
Je wil niet weten wat ze hier soms ontbijten; een kliekje van de vorige dag is heel favoriet 's morgens vroeg.
En je begint toch ook met cup-a-soup?
Ik moet er zelf niet aan denken...van de lucht word ik al onpasselijk.
Ooit was ik in een hotel in Jeruzalem, waar 's morgens bij het ontbijtbuffet al diverse soorten koude vis klaarstonden. Nou mag ik graag een visje eten, maar als ontbijt... Tsja, scheen daar niet ongebruikelijk te zijn. [o ja, je vader was daar ook bij]
Ach wel ja...
Je wil niet weten wat ze hier soms ontbijten; een kliekje van de vorige dag is heel favoriet 's morgens vroeg.
Ooit was ik in een hotel in Jeruzalem, waar 's morgens bij het ontbijtbuffet al diverse soorten koude vis klaarstonden. Nou mag ik graag een visje eten, maar als ontbijt... Tsja, scheen daar niet ongebruikelijk te zijn. [o ja, je vader was daar ook bij]
ik denk dat mij Pa graag vis eet met ontbijt
Advocaatje ging op reis, tiereliereliere....
stokvis eet hij bij het ontbijt.
Dat ging over jouw pa ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vanmorgen eerst met mannetje zijn ID kaart ophalen
Daarna naar de opening van het MKD van m'n zoon, die werd 'heropend' na een grote verbouwing. Was heel leuk.
Maar nu ben ik moe van het lopen...
Neeltje Jans schreef:Vanmorgen eerst met mannetje zijn ID kaart ophalen
Daarna naar de opening van het MKD van m'n zoon, die werd 'heropend' na een grote verbouwing. Was heel leuk.
Even een klein tukkie doen als je daar de kans voor hebt
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Neeltje Jans schreef:Vanmorgen eerst met mannetje zijn ID kaart ophalen
Even een klein tukkie doen als je daar de kans voor hebt
De kans wel..maar het geduld niet. Als ik nu op bed ga liggen dan lig ik te denken aan de was die ik nog moet doen, dat er eigenlijk nog wel gestofzuigd moet worden, en dat de wc ook echt nog moet omdat zoon1 daar vannacht aan het spugen geweest is...
Als ik hier blijf zitten wordt ik voldoende afgeleid en rust ik waarschijnlijk meer uit
Ach wel ja...
Wordt in Engeland ook gedaan. Kippers heten ze dacht ik.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hoi, hij is 4, hij zit er dus ter diagnose en behandeling, en ik ben er heeeeeel erg tevreden over!
Pas gehoord dat hij nog een half jaartje langer mag blijven omdat hij nog niet weerbaar genoeg is ( en op meer punten nog te kort schiet) om basisonderwijs aan te kunnen.
Daar ben ik heel blij mee, want ook in onze optiek is hij er nog niet aan toe, oa. dat hij nog niet zindelijk is!
Hij heeft in ieder geval trekken van PDD-NOS, of dat uiteindelijk de diagnose wordt weet ik nog niet, maar er zijn wel heel duidelijk kenmerken van. Ook mijn oudste zoon heeft het, wel de diagnose, en ik herken mezelf er ook heel erg in, zeker naarmate het gezin drukker wordt merk ik dat.
Mijn tweede zoon heeft ADHD en m'n dochter is zwakbegaafd...
Zo hebben we best wel een karretje te trekken, maar gelukkig geeft God kracht naar kruis.
Edit: Ow... vraag is verhuisd, maar dit is het antwoord op de vraag of mijn zoon op het MKD zit of werkt, het eerste dus
Dat heb ik mijn hele leven nog nooit gegeten. 'Thuis' bedoel ik dan.
Wel eens in een restaurant of diner. En dan vroeg ik me meestal af wat men daar nu eigenlijk aanvindt.
't Is maar net hoe je ze klaar maakt.
Wij hebben ze deze week in de reklame.
3 biefstukken voor € 6,95.
't Hangt ook van het vlees af. Ik vind biefstuk echt niet altijd lekker. Een biefstukje van de haas vind ik wel lekker:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zo (9uur)assisteren bij de spelletjesdag op school. (groep 3)
Vanwege de weersverwachting is het voor de lagere groepen gewoon op de pleinen/gymzalen
Vanaf groep 5 gaan ze naar Kwintelooyen.
Orchidee schreef:Ik ga vandaag met manlief een dagje uit, en we overnachten in een hotelletje...
Voor het eerst sinds we kinderen hebben, samen een nachtje van huis...
Orchidee schreef:Ik ga vandaag met manlief een dagje uit, en we overnachten in een hotelletje...
Voor het eerst sinds we kinderen hebben, samen een nachtje van huis...
veel gezelligheid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma schreef:zo (9uur)assisteren bij de spelletjesdag op school. (groep 3)
Vanwege de weersverwachting is het voor de lagere groepen gewoon op de pleinen/gymzalen
Vanaf groep 5 gaan ze naar Kwintelooyen.
En hoe was het? Mooi weer gehad?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Eerst wat huishouden, mogelijk 2 kinderen van slaapkamer laten ruilen...
Vanmiddag naar de kapper en eind van de middag naar het huwelijksjubileum van zwager en schoonzus.