Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
zware hoofdpijn
en ik wil nog zoooveel doen.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:zware hoofdpijnen ik wil nog zoooveel doen.

Ik denk aan je. Helpt dat een beetje?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:henriët schreef:zware hoofdpijnen ik wil nog zoooveel doen.
![]()
Ik denk aan je. Helpt dat een beetje?

ik heb last van de wind, het waait hier heel erg hard en dat voel ik wel vaker dan in mn hoofd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sterkte Henriët, hier waait het ook behoorlijk.
Stemming: Geschrokken en weemoedig....
Stemming: Geschrokken en weemoedig....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4

- Neeltje Jans
Moe... zou dat door de wind komen dan?
Vanavond naar zang maar heb weinig zin/puf
Vanavond naar zang maar heb weinig zin/puf
Neeltje Jans, moeder van 4
Verveeld.................. het zeilen ging niet door, juist nu er zo'n prachtige wind staat.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Neeltje Jans
oeps....zang is al begonnen...voel me nu opgelucht
he jammer joh!Lourens schreef:Verveeld.................. het zeilen ging niet door, juist nu er zo'n prachtige wind staat.
met andere woorden, je wilde wel, je wilde niet, en nu was je blij dat het begonnen was en jij uiteindelijk niet daar was?Neeltje Jans schreef:oeps....zang is al begonnen...voel me nu opgelucht
lekker relaxed in de trein
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- oesterschelpje
- Neeltje Jans
Inderdaadhenriët schreef:met andere woorden, je wilde wel, je wilde niet, en nu was je blij dat het begonnen was en jij uiteindelijk niet daar was?Neeltje Jans schreef:oeps....zang is al begonnen...voel me nu opgelucht

Maar dit tekent wel een zwak punt van mij, ik kan heel erg moeilijk de drempel overstappen om ergens heen te gaan, daarbij slaat de paniek vaak toe. Ook de reden dat ik heel lang niet meer naar de kerk heb kunnen gaan, God zij dank dat dat nu voorbij is in mijn nieuwe gemeente!
Ik wil die drempel eigenlijk ook nog over. Zingen ligt me wel iets beter dan orgel spelen. Had het al eerder gewild, maar na de zomervakantie wil ik het eigenlijk toch echt, maar dan moet ik wel iemand hebben waar ik die drempel mee over kan...Neeltje Jans schreef:Inderdaadhenriët schreef:met andere woorden, je wilde wel, je wilde niet, en nu was je blij dat het begonnen was en jij uiteindelijk niet daar was?Neeltje Jans schreef:oeps....zang is al begonnen...voel me nu opgelucht
Maar dit tekent wel een zwak punt van mij, ik kan heel erg moeilijk de drempel overstappen om ergens heen te gaan, daarbij slaat de paniek vaak toe. Ook de reden dat ik heel lang niet meer naar de kerk heb kunnen gaan, God zij dank dat dat nu voorbij is in mijn nieuwe gemeente!