Schemerlichtje schreef:Vlinder, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Gods zegen in het nieuwe levensjaar. Ook samen met Memento het goede gewenst!
Gefelie [2]
Re: Gefelie
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Vlinder: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Van harte gefeliciteerd Vlinder

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Van harte Gods nabijheid gewenst in je nieuwe levensjaar.helma schreef:Vlinder!! Van harte!!
Vertrouw op Hem te allen tijde, Hij is een Toevlucht!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vlinder: mijn hartelijke gelukwensen
Een gezegend nieuw levensjaar !

Een gezegend nieuw levensjaar !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
en een hele fijne dag gewenst!!!helma schreef:Vlinder!! Van harte!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- oesterschelpje
MarthaMartha schreef:en een hele fijne dag gewenst!!!helma schreef:Vlinder!! Van harte!!

Vlinder, van harte gefeliciteerd 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Vlinder, van harte gefeliciteerd
jvdg schreef:albion schreef:Vlinder, van harte gefeliciteerd
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
albion schreef:Vlinder, van harte gefeliciteerd
Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties. Ik heb me echt jarig gevoeld, ook al houden we het bij gezondheid zaterdag pas.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
sorry n beetje laat...albion schreef:Vlinder, van harte gefeliciteerd

Jongere; van harte!!
Jongere van harte gefeliciteerd (je mag wel wat vaker op het RF komen )

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.