Wat doen we vandaag ? [7]

Katharina van Bora

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door Katharina van Bora »

Gijs83 schreef:
MarthaMartha schreef:Vanavond naar de zendingsavond in de kerk.
Zoonlief hield zich koest tot half 9, toen keken er meer mensen naar achteren naar voren, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan :huhu

Dat je hem meeneemt...
Waarom niet? Meestal slapen die kleine gastjes gewoon door, alleen dacht zoonlief MM er nu anders over.... ;)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Katharina van Bora schreef:
Gijs83 schreef:
MarthaMartha schreef:Vanavond naar de zendingsavond in de kerk.
Zoonlief hield zich koest tot half 9, toen keken er meer mensen naar achteren naar voren, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan :huhu

Dat je hem meeneemt...
Waarom niet? Meestal slapen die kleine gastjes gewoon door, alleen dacht zoonlief MM er nu anders over.... ;)
Pas heeft ie inderdaad ook een kerkdienst meegemaakt, hij is stiller geweest dan veel oudere kinderen in de kerk...
En tja... zo kon ik zelf ook terwijl Demo aan het werk was...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

:wiz :barbare Kip wordt nu geslacht..... :cry
Orchidee

Bericht door Orchidee »

oesterschelpje schreef::wiz :barbare Kip wordt nu geslacht..... :cry
Lekker kippensoepje :quoi :slurp
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Orchidee schreef:
Lekker kippensoepje :quoi :slurp
Dat wel, maar ik vind het altijd weer zielig als er weer eentje aan de beurt is om geslacht te worden... :cry
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

MarthaMartha schreef:

Pas heeft ie inderdaad ook een kerkdienst meegemaakt, hij is stiller geweest dan veel oudere kinderen in de kerk...
En tja... zo kon ik zelf ook terwijl Demo aan het werk was...
Ja mijn jongste was de eerste keer ook veel rustiger dan zijn oudere zus en broer :)
De tweede keer was dat helaas al minder...gelukkig werd hij toen gelijk uitgenodigd om mee te gaan naar de zondagschool :)
En sindsdien zit hij bij de zondagschoolkinderen, ik kan hem van mijn plek zien, en hij gedraagt zich prima, in ieder geval in dat stuk van de dienst.
Neeltje Jans, moeder van 4
huisman

Bericht door huisman »

Werken :modo ..gisteren weer flink lawaai gemaakt. :garde
Friesland werd vandaag opgeschrikt door twee luide knallen. Die bleken afkomstig van twee F-16's die een verkeersvliegtuig volgden dat zonder radiocontact boven Nederland vloog.

Het contact met het vliegtuig, dat van Barcelona op weg was naar Stockholm, viel weg op het moment dat de communicatie van België werd overgedragen aan Nederland.

Handgebaren
Twee F-16-gevechtsvliegtuigen van de vliegbasis Volkel zetten de achtervolging in vlogen daarbij boven Soesterberg door de geluidsbarrière. Dat veroorzaakte een luide knal die vooral in het noorden van het land werd gehoord en gevoeld.

Boven Leeuwarden konden ze het vliegtuig onderscheppen. De F-16-piloten hebben toen met handgebaren aan de piloten van het verkeersvliegtuig duidelijk kunnen maken dat het radiocontact was weggevallen. Dat werd vervolgens hersteld.

Het vliegtuig is daarna begeleid naar het luchtruim boven Duitsland, waarna de F-16's naar hun basis konden terugkeren.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks wat boodschappen doen.
Er moet nog wat te drinken in huis gehaald worden.

Verder de tuin gereed maken.
Nog wat zaaiwerk in de kas.

En dan kijken wat er voor visite komt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Neeltje Jans

Een riek kopen, naar de open dag van m'n werk, tuinieren, wassen, was opvouwen, misschien strijken en vanavond misschien nog naar een verjaardag...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanavond heb ik (voor de 1e keer) de leiding bij een jongerenavond. Dat bestaat eigenlijk alleen uit een welkomstwoord spreken, mededelingen doen en een dankwoord spreken. Ik heb m'n 'speeches' in ieder geval voorbereid, maar ben lichamelijk, denk ik zenuwachtiger dan geestelijk. Dus schriftlezing, gebed e.d. doet de spreker zelf. Zo was dat overigens altijd al.
albion

Bericht door albion »

Naar een verjaardag vanmiddag
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Neeltje Jans

Gijs83 schreef:Vanavond heb ik (voor de 1e keer) de leiding bij een jongerenavond. Dat bestaat eigenlijk alleen uit een welkomstwoord spreken, mededelingen doen en een dankwoord spreken. Ik heb m'n 'speeches' in ieder geval voorbereid, maar ben lichamelijk, denk ik zenuwachtiger dan geestelijk. Dus schriftlezing, gebed e.d. doet de spreker zelf. Zo was dat overigens altijd al.
Spannend hoor! Succes
Mara

Bericht door Mara »

Daarom zou ik geen kippen willen :ouin
Ik hecht me overal aan, zelfs aan de zwerfkatjes die hier tijdelijk verblijven en dan soms na maanden weer weggaan :cry
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lekker veel wassen gedraaid en gedroogd, het was er heerlijk weer voor!
Een bezoekje aan m'n moeder gebracht.
Verse groenten en fruit :slurp
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
albion

Bericht door albion »

Na de verjaardag zijn we begonnen met de Brabantse molenrit. Het zijn 121 items waarvan we vanavond 38 gedaan hebben. Het bleef aardig in de buurt. 't Was wel grappig. We reden eerst naar het beginpunt en vandaar uit volgden we de route. We moesten weer de hele weg via binnenwegen weliswaar weer terugrijden en kwamen vrij dicht bij huis weer uit. Daarna zijn we binnen door naar BoZ gereden, en zijn we op plaatsen gekomen waar we nooit gereden hebben (terwijl het toch in onze omgeving is). Het volgende gedeelte beginnen we waar we nu geëindigd zijn (in BoZ). 'k Ben benieuwd welke route we dan moeten rijden :) .
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gesloten