Nou, je weet nu wat er van je verwacht wordt! We willen goed op de hoogte gehouden worden, en de dag ná de dag een foto graag!Oorspronkelijk gepost door ZWPkBen wel niet zo bekend hier waarschijnlijk (meer een zeer trouwe meelezer), maar wij hopen 2 juni te trouwen...!Oorspronkelijk gepost door Gian
Leuk plaatje erveepee, van harte!
Zo, wie is de volgende?
Memento?
Just Married (trouwfoto)
Be yourself, there are plenty of others.
Ik heb altijd gezegd: eerst 2 jaar verkering. En daar ga ik me denk ik wel aan houden...Oorspronkelijk gepost door GianTja, waar het vuur van de liefde is is de rook van de twijfelOorspronkelijk gepost door vlinderproest:inOorspronkelijk gepost door Gian
Leuk plaatje erveepee, van harte!
Zo, wie is de volgende?
Memento?
Hij wil nog nie:i:i:i:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Sorryyy!!! Moet uiteraard 2006 zijn, kheb het al aangepast.Oorspronkelijk gepost door takkiet is al begin 2005 geweest:puOorspronkelijk gepost door KislevIkke, begin 2005, dus nog ff geduld hebbenOorspronkelijk gepost door vlinder
Dus nogmaals wie volgt???
Wat ik nodig heb is tips voor een dagindeling als je de kerkdienst 's avonds wilt houden.
Oorspronkelijk gepost door Marjan
Ik vind dat toch wel ontroerend, hij is amper een dag getrouwd en hij is alweer met zijn gedachten bij ons. We nemen vast een heel grote plek in zijn hart in.
Leuke foto! Jullie troffen het wel enorm met het weer. Was het verder ook een leuke dag?
Alle goede bedoelingen van Marjan ten spijt, de ervaring geeft aan dat pasgetrouwden voor lange tijd verdwijnen van OSW/internet. En Channa, de vrouw 'gaat' niet voor, de vrouw 'schrijft' voor. Ik mag me daarom gelukkig prijzen een baantje te hebben buitenshuis met pc zodat ik nog kan OSW'en, thuis mag ik het niet, 'zonde' van de tijd! Dat zal bij RvP hetzelfde zijn ondanks het feit dat het zo'n lief meisje lijkt.Enne...niet te veel achter internet hè, vrouw gaat voor!
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.