Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Aan het werk. Het is vrij rustig dus wat administratie wegwerken.
Vanavond thuis aan het werk, hoop dat het dan wat droog is.
Vanavond thuis aan het werk, hoop dat het dan wat droog is.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Werken, rijlessen, naar de kapper... en vanavond komt er even een vriend op bezoek. Morgen werken, rijlessen en dan Alpha-weekend op De Wittenberg!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
zonet dochterlief uitgezwaaid, ze heeft haar schoolreis vandaag.
Verder wat huishoudelijk rommelen, zoals elke dag en verder met mijn bellijst voor collectanten en VBW.
Verder wat huishoudelijk rommelen, zoals elke dag en verder met mijn bellijst voor collectanten en VBW.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
'kleuterjuf'
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Vanavond naar de zendingsavond in de kerk.
Zoonlief hield zich koest tot half 9, toen keken er meer mensen naar achteren naar voren, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan
Zoonlief hield zich koest tot half 9, toen keken er meer mensen naar achteren naar voren, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Ben heel benieuwd Lassie. Hoe was het?Lassie schreef:Wij hebben een bruiloft vandaag, ik hoop dat het vanmiddag wel wat droger gaat worden.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
vandaag hoop ik auto en zn vrouw te ontmoeten:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat leuk ! morgen verslag met foto'shenriët schreef:vandaag hoop ik auto en zn vrouw te ontmoeten:)

Dat is niet in overeenstemming met de forumregels!gertje schreef:Wat leuk ! morgen verslag met foto'shenriët schreef:vandaag hoop ik auto en zn vrouw te ontmoeten:)
Het was geweldig.Schemerlichtje schreef:Ben heel benieuwd Lassie. Hoe was het?Lassie schreef:Wij hebben een bruiloft vandaag, ik hoop dat het vanmiddag wel wat droger gaat worden.
Heel gaaf. Niet zo'n groot gezelschap. We zaten in een kasteel. We begonnen in de Breughelkelder, toen naar de Blauwe Salon voor de brugelijk huwelijk, de kerk zit bijna naast het kasteel (daar heen gelopen) waar we de trouwdienst hadden, weer terug hebben we geproost met champagne en werden er foto's gemaakt buiten. Toen weer naar de Blauwe Salon want daar werd de taart gesneden (met een groot zwaard, erg leuk). Na het taart eten en een drankje naar de kelder waar er een wijn en bier proeverij was (dan kon je proeven welke wijn je bij het diner wilde krijgen). Voordat we naar de Ridderzaal gingen konden we in de bibliotheek wat drinken krijgen. In de Ridderzaal hebben we de hele avond gegeten. Heerlijk eten was dat. Tussendoor nog een keer naar de bibliotheek voor een spoom. En zo rond 12 uur half 1 konden we nog wat drinken. Daarna zijn we naar het hotel gegaan.
Kortom het was echt een super sjieke, maar mooie en gave bruiloft.
Auto schreef:Dat is niet in overeenstemming met de forumregels!gertje schreef:Wat leuk ! morgen verslag met foto'shenriët schreef:vandaag hoop ik auto en zn vrouw te ontmoeten:)

http://www.locaties.nl/congres-en-verga ... nburg.htmlLassie schreef:Het was geweldig.Schemerlichtje schreef:Ben heel benieuwd Lassie. Hoe was het?Lassie schreef:Wij hebben een bruiloft vandaag, ik hoop dat het vanmiddag wel wat droger gaat worden.
Heel gaaf. Niet zo'n groot gezelschap. We zaten in een kasteel. We begonnen in de Breughelkelder, toen naar de Blauwe Salon voor de brugelijk huwelijk, de kerk zit bijna naast het kasteel (daar heen gelopen) waar we de trouwdienst hadden, weer terug hebben we geproost met champagne en werden er foto's gemaakt buiten. Toen weer naar de Blauwe Salon want daar werd de taart gesneden (met een groot zwaard, erg leuk). Na het taart eten en een drankje naar de kelder waar er een wijn en bier proeverij was (dan kon je proeven welke wijn je bij het diner wilde krijgen). Voordat we naar de Ridderzaal gingen konden we in de bibliotheek wat drinken krijgen. In de Ridderzaal hebben we de hele avond gegeten. Heerlijk eten was dat. Tussendoor nog een keer naar de bibliotheek voor een spoom. En zo rond 12 uur half 1 konden we nog wat drinken. Daarna zijn we naar het hotel gegaan.
Kortom het was echt een super sjieke, maar mooie en gave bruiloft.
~~Soli Deo Gloria~~
Vanmorgen gewerkt. Wat verlofuren opgenomen en nu thuis.
Straks even de stad in, boodschappen.
Hierna naar Nieuwegein om mijn schoonmoeder in ziekenhuis te bezoeken.
Vanavond even voetbal kijken bij mijn zoon: het Buurt- en VriendenToernooi
Straks even de stad in, boodschappen.
Hierna naar Nieuwegein om mijn schoonmoeder in ziekenhuis te bezoeken.
Vanavond even voetbal kijken bij mijn zoon: het Buurt- en VriendenToernooi
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Heerlijk een uurtje in de moestuin gewerkt. Het is zo prachtig om alles op zien te komen. Ik ben best tevreden als beginneling, er staat in ieder geval niet alleen onkruid 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha schreef:Vanavond naar de zendingsavond in de kerk.
Dat je hem meeneemt...