Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Naar Friesland....(een treinreis van 2 uur en 41 minuten (enkele reis), en dan nog hopen dat alles goed verloopt).
- JolandaOudshoorn
huishoudelijk rommelen.
Vanavond een afspraak met mijn reisgenootje van 30 jaar geleden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Wow... hoe hebben jullie elkaar gevonden? toen zul je er weinig van meegekregen hebben...JolandaOudshoorn schreef:huishoudelijk rommelen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Via hyves. en haar moeder heeft mijn vader een keer opgebeld.MarthaMartha schreef:Wow... hoe hebben jullie elkaar gevonden? toen zul je er weinig van meegekregen hebben...JolandaOudshoorn schreef:huishoudelijk rommelen.
Maar.... het was een gezellige kennismaking!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
afscheidsavondje v v
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.
Auto schreef:Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.

Auto, je vergeet deze:Lassie schreef:Auto schreef:Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.
![]()
![]()
![]()

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
grappig; je bent zeker de lolligste thuisAuto schreef:Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.

Sorry, sorry, sorry, ik zeg al niets meer .......... ik trek me wel weer terug hoor.helma schreef:grappig; je bent zeker de lolligste thuisAuto schreef:Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.
Jaja, nu doen alsof je nergens van weetAuto schreef:Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Sorry, ik heb de klepel net gevonden, maar ik mag niks meer zeggen.Ichtus schreef:Jaja, nu doen alsof je nergens van weetAuto schreef:Misschien heb ik wat gemist, maar waar moet ik heen gebracht worden?Ichtus schreef:Auto wegbrengen, naar de lapjesmarkt en met een volle tas weer thuis komen, auto ophalen, stof knippen, straks nog nakijken en even gezellig doen bij vrienden.
Moderator opmerking
Kritiek op medeforumleden en/of moderators (ook wel persoonlijke aanvallen genoemd) staan we niet toe op dit forum. Zulks kan men via PB doen.
Kritiek op medeforumleden en/of moderators (ook wel persoonlijke aanvallen genoemd) staan we niet toe op dit forum. Zulks kan men via PB doen.
Wij hebben een bruiloft vandaag, ik hoop dat het vanmiddag wel wat droger gaat worden.