Luther(en Kathe natuurlijk) haalt haar op?Luther schreef:Uiteraard komt Zita wel!Zita schreef:Zita durft echt niet...MarthaMartha schreef:als ik kan kom ik natuurlijk ...
(en van de forummers die ik nog nooit in real life heb ontmoet zou ik zo graag Zita eens ontmoeten, dat lijkt me zo'n leuk mens, die humoristische postings steeds...... kom je ook?)Thanks voor de complimenten
Zomermeeting(Doornse gat?)
Re: Zomermeeting(Doornse gat?)
Twee leden van dit forum, voorzover mij niet bekend, roepen mijn interresse op, en dat zijn Helma en Zita. Helma komt wel blew, maar Zita, tja daar zijn twijfels over.
Als Zita komt, dan kun je mij onder voorbehoud ook inschrijven.
Enne, huisman, mits aan PVV eisen voldoend, zou ik ook gaarne ontmoeten, oftewel met stropdas.
Enne, huisman, mits aan PVV eisen voldoend, zou ik ook gaarne ontmoeten, oftewel met stropdas.

Op 20 augustus is het weer wisselvallig.
Bron: Enkhuizer Almanak.
Bron: Enkhuizer Almanak.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
tssssssssssssssssss............................jvdg schreef:Twee leden van dit forum, voorzover mij niet bekend, roepen mijn interresse op, en dat zijn Helma en Zita. Helma komt wel blew, maar Zita, tja daar zijn twijfels over.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
nou zeg....jvdg schreef:Twee leden van dit forum, voorzover mij niet bekend, roepen mijn interresse op, en dat zijn Helma en Zita. Helma komt wel blew, maar Zita, tja daar zijn twijfels over.
jvdg toch...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Als de voorwaarde van JvdG voor meer mensen geldt, kunnen jullie die meeting wel afblazenjvdg schreef:Twee leden van dit forum, voorzover mij niet bekend, roepen mijn interresse op, en dat zijn Helma en Zita. Helma komt wel blew, maar Zita, tja daar zijn twijfels over.

Jazeker, hij is in mij toch niet geinteresseerdZita schreef:Als de voorwaarde van JvdG voor meer mensen geldt, kunnen jullie die meeting wel afblazenjvdg schreef:Twee leden van dit forum, voorzover mij niet bekend, roepen mijn interresse op, en dat zijn Helma en Zita. Helma komt wel blew, maar Zita, tja daar zijn twijfels over.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat gezeur allemaal, het moet wel een gezellige meeting worden, degenen die geen interesse hebben vervuile dit topic gewoon niet....Orchidee schreef:Jazeker, hij is in mij toch niet geinteresseerdZita schreef:Als de voorwaarde van JvdG voor meer mensen geldt, kunnen jullie die meeting wel afblazenjvdg schreef:Twee leden van dit forum, voorzover mij niet bekend, roepen mijn interresse op, en dat zijn Helma en Zita. Helma komt wel blew, maar Zita, tja daar zijn twijfels over.
Het lijkt mij best gezellig maar ik zou niet weten hóe ik er moet komen, en dan ligt het er ook nog aan om welke tijd de meeting is, als jullie mij erbij willen hebben tenminste. De meetings waar ik geweest ben, waren altijd heel gezellig, maar ja toen had ik nog eigen vervoer, dat is helaas weggevallen door omstandigheden..... iemand een idee? 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Bert Mulder
- Contacteer:
als je een datum pikt begin september zal ik mijn best doen er te zijn, waar dan ook in NL (zo de Heere wil en wij leven)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Kom je mij dan ook even ophalen in Haarlem Bert?Bert Mulder schreef:als je een datum pikt begin september zal ik mijn best doen er te zijn, waar dan ook in NL (zo de Heere wil en wij leven)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
wat mij betreft doen we dan de eerste zaterdag in septemberBert Mulder schreef:als je een datum pikt begin september zal ik mijn best doen er te zijn, waar dan ook in NL (zo de Heere wil en wij leven)

dan meld ik me bij deze af, en meerdere rf ers zullen dan een dubbele afspraak hebbenhelma schreef:wat mij betreft doen we dan de eerste zaterdag in septemberBert Mulder schreef:als je een datum pikt begin september zal ik mijn best doen er te zijn, waar dan ook in NL (zo de Heere wil en wij leven)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dan de tweedehenriët schreef:dan meld ik me bij deze af, en meerdere rf ers zullen dan een dubbele afspraak hebbenhelma schreef:wat mij betreft doen we dan de eerste zaterdag in septemberBert Mulder schreef:als je een datum pikt begin september zal ik mijn best doen er te zijn, waar dan ook in NL (zo de Heere wil en wij leven)

- Bert Mulder
- Contacteer:
mijn reis is nog niet geboekt, maar.... zal waarschijnlijk van 1 september tot 8 september gebeuren....helma schreef: dan de tweede
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.