Examens
Re: EXAMENS
Alle geslaagden: Gefeliciteerd en vergeet niet Diegene die het geschonken heeft.
Mijn meeleven gaat in het bijzonder uit naar diegenen die hun best hebben gedaan, maar niet geslaagd zijn.
Mijn meeleven gaat in het bijzonder uit naar diegenen die hun best hebben gedaan, maar niet geslaagd zijn.
- Wilma van den Berg
jvdg schreef:Alle geslaagden: Gefeliciteerd en vergeet niet Diegene die het geschonken heeft.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
jvdg schreef:Daarnaast wil ik nog vermelden dat elke dag voor iedereen een examen is waarbij al onze daden worden getoetst aan de Wil van onze God. Daarbij blijkt dat we allemaal elke dag "zakken".
Maar wat geweldig als je je dat realiseert en er wordt je verkondigd dat iemand anders het examen al voor je heeft gemaakt en zonder 1 fout -glasrijk, roemrijk- is geslaagd!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Van mijn minnen maakte Hij met een rode streep naar boven een +!MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Daarnaast wil ik nog vermelden dat elke dag voor iedereen een examen is waarbij al onze daden worden getoetst aan de Wil van onze God. Daarbij blijkt dat we allemaal elke dag "zakken".
Maar wat geweldig als je je dat realiseert en er wordt je verkondigd dat iemand anders het examen al voor je heeft gemaakt en zonder 1 fout -glasrijk, roemrijk- is geslaagd!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik ben een 0 maar God zette zijn 1 er voor zodat ik door Hem een 10 werd
alle geslaagden: gefeliciteerd!
alle geslaagden: gefeliciteerd!
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
examens...vandaag begint het.
Bij ons doen 2 dochters mee
Maart moet 5 Havo doen; staat er goed voor
Piet moet 6 VWO doen; staat er belabberd voor.
Zijn er nog meer examenkandidaten hier??
- JolandaOudshoorn
Sterkte met alle examenperikelen (schrijf je dat zo?? ik moet nl. nog de stof van de pabo-taaltoets doornemenhelma schreef:examens...vandaag begint het.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
mn nichtje... dat is onze oppas:)helma schreef:examens...vandaag begint het.
dus we leven mee zeg maar..
Succes voor Maart en Piet;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oesterschelpje en zoon: heel veel succes! 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Onze Maart doet VMBO TL en dat wordt spannend (voor de ouders, hijzelf is wel erg ontspannenhelma schreef:examens...vandaag begint het.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Allen die examen moeten doen, heel veel sterkte en succes, dat je het maar mag doen in afhankelijkheid van de Heere, en Indien iemand wijsheid ontbreekt, dat hij ze van God begere, Die mildelijk geeft en niet verwijt......dat geldt ook in dezen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- oesterschelpje
Dank je wel!!!Orchidee schreef:Oesterschelpje en zoon: heel veel succes!
Morgen start zoon, donderdag start ik.

-
Sluit ik me helemaal bij aan MariaMariavt schreef:Allen die examen moeten doen, heel veel sterkte en succes, dat je het maar mag doen in afhankelijkheid van de Heere, en Indien iemand wijsheid ontbreekt, dat hij ze van God begere, Die mildelijk geeft en niet verwijt......dat geldt ook in dezen.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Plaatsvervangende spanning heet zoiets geloof ikhuisman schreef:Onze Maart doet VMBO TL en dat wordt spannend (voor de ouders, hijzelf is wel erg ontspannenhelma schreef:examens...vandaag begint het.
Zijn er nog meer examenkandidaten hier??)

Allen die voor een examen staan, heel veel wijsheid toegewenst. Probeer kalm te blijven. EN zelfbewust, je hebt het immers goed geleerd ?
Tenminste, daar ga ik wel van uit

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jij heb ze toch al achter de rug? Het gaat hier, denk ik, om examens voortgezet onderwijs...judith schreef:SUCCES ALLEMAAL met examens, of zijn die al voorbij???
ik moet gelukkig volgendjaar pas examen doen