Van harte gefeliciteerd.Bloempje28 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben bevallen ondertussen!!!!!!!!!!!!!!!! ja op moederdag en we hebben een....... ZOON! we noemen hem Sven en zijn doopnaam is Jan Matthias Sven! Hij was 3010 gram bij de geboorte en dus echt een kleintje. Zo schattig!
De bevalling was een echte lancering... in 4 uur tijd en na 2 persweeen was hij er al. Wij heel gelukkig maar hij heel misselijk. Hij heeft de hele nacht over gegeven en de volgende dag was ie nog niet fit. Echt zielig!
Nu gaat het een stuk beter en drinkt ie zelfs al heel goed. Hij is maar twee dagen afgevallen en nu alweer 50 gram gegroeid. Helaas kan ik geen borstvoeding geven ivm een afwijking in mijn melkklieren. Hier zijn we gisteren pas achter gekomen na consult van de lactatiekundige. Dat was wel even moeilijk, want bij Lo"is lukte het ook niet (nu wel te verklaren achteraf) en ik dacht nu een nieuwe kans te hebben. Gelukkig is er melk uit blik genoeg, want een heel goed alternatief is.
We genieten dus volop! En we danken de Heere voor Zijn grote geschenk!
liefs mij
Ps. Ik vroeg me af waar en hoe ik een foto kan plaatsen...
Bij het forumoverzicht zie je een gedeelte staan met "overig", daarin allerlei topics met onder andere een topic "baby's enzo" ... Daar kun je een foto plaatsen (staan die van ons manneke ook).
Op deze site: http://imageshack.us/
kun je een foto uploaden, je krijgt dan een rijtje codes waarbij je de forumcode moet kopiëren in een bericht... en als het goed is staat ie er dan....
(als het helemaal niet wil, mag je mij de foto mailen dan zet ik hem er voor je op...)
Liefs en veel geluk met jullie kleine!! Schattig zo'n kleintje!!