Kan ik niet aan beginnen. Dan post je maar een keer een post niet.jvdg schreef:--dubbele posting--
@refo: gelieve deze posting in mindering te brengen als je de thermometer voor mei samenstelt.

Kan ik niet aan beginnen. Dan post je maar een keer een post niet.jvdg schreef:--dubbele posting--
@refo: gelieve deze posting in mindering te brengen als je de thermometer voor mei samenstelt.
Dan kan ik je 'Anne van het Groene Huis' (Anne of Green Gables) van LM Montgomery ook aanbevelen. Zes delen, heerlijke boeken.henriët schreef:Hannah
Sorry Hannah!
Gewoon relaxt, gezellig (eeeindelijk weer eens een gezellig jeugdboek met een positief en gezellig gezinsleven!) vakantielektuur!
Zita schreef:Dan kan ik je 'Anne van het Groene Huis' (Anne of Green Gables) van LM Montgomery ook aanbevelen. Zes delen, heerlijke boeken.henriët schreef:Hannah
Sorry Hannah!
Gewoon relaxt, gezellig (eeeindelijk weer eens een gezellig jeugdboek met een positief en gezellig gezinsleven!) vakantielektuur!
Zita schreef:De troop-leraar. Ik zit in een Potok-fase. Heb De uitverkorene, De rechtvaardiging, Mijn naam is Asjer Lev en De gave van Asjer Lev al gelezen in de afgelopen weken. Hierna komt Davita's harp.
Bij dezen dan.refo schreef:Kan ik niet aan beginnen. Dan post je maar een keer een post niet.jvdg schreef:--dubbele posting--
En.....tot nu toe?Willem schreef:Jezus van Nazareth Deel II van Joseph Ratzinger ofwel Benedictus XVI
Ben nu aangeland bij hoofdstuk 3.
Is het de moeite van het aanschaffen waard?jvdg schreef:En.....tot nu toe?Willem schreef:Jezus van Nazareth Deel II van Joseph Ratzinger ofwel Benedictus XVI
Yep. Het is een echte aanrader, ik zie me al genoodzaakt ook Deel I aan te schaffen omdat ik anders het idee heb dat iets moois wordt gemist.Mister schreef:Is het de moeite van het aanschaffen waard?jvdg schreef:En.....tot nu toe?Willem schreef:Jezus van Nazareth Deel II van Joseph Ratzinger ofwel Benedictus XVI