Zomermeeting(Doornse gat?)
Zomermeeting(Doornse gat?)
Na een eerder gehouden geslaagde meeting in het Doornse gat bij Doorn in de buurt heb ik daar eigenlijk wel weer zin in. Ik heb er al met een paar mensen iets over gesproken. Tja, als je geen topic opent komt er niets van de grond.
Goed idee?
Zo ja, dan moeten we datum gaan prikken. Voor de zomervakantie zullen al veel mensen behoorlijk vol staan. Het mag ook eind augustus of begin september.
Goed idee?
Zo ja, dan moeten we datum gaan prikken. Voor de zomervakantie zullen al veel mensen behoorlijk vol staan. Het mag ook eind augustus of begin september.
Re: Zomermeeting(Doornse gat?)
Niet op de laatste zaterdag van augustus graag.Gijs83 schreef:Na een eerder gehouden geslaagde meeting in het Doornse gat bij Doorn in de buurt heb ik daar eigenlijk wel weer zin in. Ik heb er al met een paar mensen iets over gesproken. Tja, als je geen topic opent komt er niets van de grond.
Goed idee?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Als er genoeg mensen kunnen dan...huisman schreef:Niet op de laatste zaterdag van augustus graag.Gijs83 schreef:Na een eerder gehouden geslaagde meeting in het Doornse gat bij Doorn in de buurt heb ik daar eigenlijk wel weer zin in. Ik heb er al met een paar mensen iets over gesproken. Tja, als je geen topic opent komt er niets van de grond.
Goed idee?
Zal moeilijk worden voor mij. 'k Heb geen vervoer en door mijn "kwaaltjes" kan ik niet per trein reizen , nu zie ik een trein niet zo gauw naar het doornse gat reizen, maar goed je moet toch die richting op.
En 's avonds vind ik het vreselijk eng om over een station te lopen in mijn eentje.
En 's avonds vind ik het vreselijk eng om over een station te lopen in mijn eentje.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
goed idee gijs!! 

- Johann Gottfried Walther
Als het in Doorn is zal ik er ook niet zijn, niet dat iemand me zal missen.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Het zou leuk zijn als ook jij er bent!!Johann Gottfried Walther schreef:Als het in Doorn is zal ik er ook niet zijn, niet dat iemand me zal missen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hier sluit ik mij bij aan JGW!henriët schreef:Het zou leuk zijn als ook jij er bent!!Johann Gottfried Walther schreef:Als het in Doorn is zal ik er ook niet zijn, niet dat iemand me zal missen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Laten we gewoon een datum prikken
Dv 20 augustus.
Dv 20 augustus.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Best hoor, gezellig!henriët schreef:Laten we gewoon een datum prikken
Dv 20 augustus.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Eensch!henriët schreef:Laten we gewoon een datum prikken
Dv 20 augustus.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
knipLuther schreef:Eensch!henriët schreef:Laten we gewoon een datum prikken
Dv 20 augustus.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Die datum is nog vrij bij mij! Alleen moet dan natuurlijk wel vrij vragen bij de post.henriët schreef:Laten we gewoon een datum prikken
Dv 20 augustus.
- Bonny
- Contacteer:
Ligt het Doornse Gat bij Doorn (Utrecht)?
The Groom's still waiting at the altar