Lassie schreef:ontbijtspulletjes voor morgenochtend...

Lassie schreef:ontbijtspulletjes voor morgenochtend...
Orchidee schreef:Lassie schreef:ontbijtspulletjes voor morgenochtend...dat heb ik iedere dag!
dat zijn erg mooie boeken Gijs, van harte aanbevolen!Gijs83 schreef:2 boekjes
-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas
-Doorgrond en ken mijn hart over zelbeproeving ook van Ds.A.A.Egas
Het tweede heb ik ook en het eerste staat op mijn verlanglijstje voor vaderdag. (ik hoop dat mijn kinderen dit ook lezenGijs83 schreef:2 boekjes
-Doorgrond en ken mijn hart over zelbeproeving ook van Ds.A.A.Egas
heb jij een verlanglijstje voor vaderdag?????? dit hoor ik echt voor het eerst.huisman schreef:Het tweede heb ik ook en het eerste staat op mijn verlanglijstje voor vaderdag. (ik hoop dat mijn kinderen dit ook lezenGijs83 schreef:2 boekjes
-Doorgrond en ken mijn hart over zelbeproeving ook van Ds.A.A.Egas)
Ja , zal ik hem op dit forum zetten zodat al mijn refoforumvriendjes en vriendinnetjes mij ook wat voor de vaderdag kunnen geven.Lassie schreef:heb jij een verlanglijstje voor vaderdag?????? dit hoor ik echt voor het eerst.huisman schreef:Het tweede heb ik ook en het eerste staat op mijn verlanglijstje voor vaderdag. (ik hoop dat mijn kinderen dit ook lezenGijs83 schreef:2 boekjes
![]()
Hij wil zich zeker de "vader van rf" voelen...huisman schreef:Ja , zal ik hem op dit forum zetten zodat al mijn refoforumvriendjes en vriendinnetjes mij ook wat voor de vaderdag kunnen geven.Lassie schreef:heb jij een verlanglijstje voor vaderdag?????? dit hoor ik echt voor het eerst.huisman schreef:Het tweede heb ik ook en het eerste staat op mijn verlanglijstje voor vaderdag. (ik hoop dat mijn kinderen dit ook lezenGijs83 schreef:2 boekjes
![]()
huisman schreef:Ja , zal ik hem op dit forum zetten zodat al mijn refoforumvriendjes en vriendinnetjes mij ook wat voor de vaderdag kunnen geven.Lassie schreef:heb jij een verlanglijstje voor vaderdag?????? dit hoor ik echt voor het eerst.huisman schreef:Het tweede heb ik ook en het eerste staat op mijn verlanglijstje voor vaderdag. (ik hoop dat mijn kinderen dit ook lezenGijs83 schreef:2 boekjes
![]()
Sorry, ik doe niet aan vaderdag, moederdag en dat soort commerciele dingen (valentijnsdag enz). Vroeger wilde ik nog wel eens een bosje bloemen of een fles speciaalbier ofzo kopen toen ik nog in de buurt woonde.... Maar zeker geen boekenhuisman schreef:Ja , zal ik hem op dit forum zetten zodat al mijn refoforumvriendjes en vriendinnetjes mij ook wat voor de vaderdag kunnen geven.Lassie schreef:heb jij een verlanglijstje voor vaderdag?????? dit hoor ik echt voor het eerst.huisman schreef:Het tweede heb ik ook en het eerste staat op mijn verlanglijstje voor vaderdag. (ik hoop dat mijn kinderen dit ook lezenGijs83 schreef:2 boekjes
![]()
Wat lief zegoesterschelpje schreef:Ontbijt op bed van en met mijn lieve meis!