Los het raadsel op en plaats zelf een nieuwe.
Succes

Rara, waar komt de open vakje vandaan????
Tja, dat krijg je hé als je hem zelf ook jat;)Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Die heb je van MIJ gejat!!!
En Daphne heeft het antwoord gejat...
![]()
oeps.... :,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door GianTja, dat krijg je hé als je hem zelf ook jat;)Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Die heb je van MIJ gejat!!!
En Daphne heeft het antwoord gejat...
![]()
Afiojn, ik zag iemand met een oplossing, dus betekend dat ook dat diegene een nieuwe raadseltje moet opgeven. ...
Dat ligt eraan...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Stel dat je een enorm lang touw hebt. We nemen aan dat de aarde een perfecte bol is zonder bergen enz. Je legt dat touw over de evenaar, zodanig dat het touw een cirkel om de aarde vormt. Nu maak je het touw 1 meter langer. Hoe ver moet het touw dan overal van de grond zijn om een nieuwe cirkel rond de evenaar de krijgen?
[Aangepast op 12/2/05 door tukkertje]
Het ligt nergens aan. Kom op met dat antwoord.Oorspronkelijk gepost door GianDat ligt eraan...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Stel dat je een enorm lang touw hebt. We nemen aan dat de aarde een perfecte bol is zonder bergen enz. Je legt dat touw over de evenaar, zodanig dat het touw een cirkel om de aarde vormt. Nu maak je het touw 1 meter langer. Hoe ver moet het touw dan overal van de grond zijn om een nieuwe cirkel rond de evenaar de krijgen?
Als de aarde een perfecte bol is, dan zou het 1/pi meter zijn. Als de aarde meer op een kubus lijkt, is het 1/4 meter het zal wel dichter bij de 1/pi liggen dusOorspronkelijk gepost door tukkertjeHet ligt nergens aan. Kom op met dat antwoord.Oorspronkelijk gepost door GianDat ligt eraan...Oorspronkelijk gepost door tukkertje