Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
je kunt ook gewoon geen verjaardag/moederdag/vaderdag vieren..... 

Tjonge, ik meld hier nog eens een cadeautje. 

Yep, je weet het spreekwoord ...... mug ....... olifant of anders gezegd de bevinding die Helma ondergingTiberius schreef:Tjonge, ik meld hier nog eens een cadeautje.
helma schreef:een of andere insectenbeet (?) waar ik allergisch op reageer
w.s. beestje klem gezeten tussen mijn benen; op allebei de benen is er een mega rode vlek aan 't groeien
ach hier heb ik pas ook 3 kadootjes gekocht (was douchegel, 3e gratis) voor de moeders en pleegmoeder. Zondag ga ik er 1 geven. De rest komt of eerder of later. Moederdag is het toch haast elke dag?
Een hele mooie gouden ketting met een diamantje
En ik ben niet eens jarig, en het is ook geen moederdag

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
en dat bedoel ik maar....Orchidee schreef:Een hele mooie gouden ketting met een diamantje![]()
![]()

Tiberius schreef:Tjonge, ik meld hier nog eens een cadeautje.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De zwelling heeft inmiddels op het ene been omvang van een boterhambordje; de andere is een royaal gebaksbordje. En het jeukthelma schreef:een of andere insectenbeet (?) waar ik allergisch op reageer
w.s. beestje klem gezeten tussen mijn benen; op allebei de benen is er een mega rode vlek aan 't groeien

Ben toch wel benieuwd wat voor beestje me zo te pakken heeft genomen.
De tijgermug, denk ik
Heb wat afbeeldingen gekeken van tijgermuggenbeetzwellingen op armen en benen; en het ziet er precies zo uit.
Heb wat afbeeldingen gekeken van tijgermuggenbeetzwellingen op armen en benen; en het ziet er precies zo uit.
Oooooops, sterkte Helma
Aanwinst:
Leren stoeltje voor een verloren hoek in het huis
2 tuinstoelen
15 theelepeltjes
10 gebaksvorkjes
Allemaal gratis van Haarlemmers helpen Haarlemmers.......
Aanwinst:
Leren stoeltje voor een verloren hoek in het huis
2 tuinstoelen
15 theelepeltjes
10 gebaksvorkjes
Allemaal gratis van Haarlemmers helpen Haarlemmers.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Een jarige dochter

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een enorm zere rug. Gisteren door m'n rug gegaan. 

Whoeh, klinkt niet fijn Helmahelma schreef:De tijgermug, denk ik

Heb je geen antiallergie tabletten in huis ? Vrij verkrijgbaar (cetirizine) het gaat er niet mee over, maar het dempt enigszins.
Oppassen voor infectie, mijn dochter had eens een ontstoken voet door een "gewone" muggenbeet. Ze had eraan gekrabbeld

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
helma schreef:
De zwelling heeft inmiddels op het ene been omvang van een boterhambordje; de andere is een royaal gebaksbordje. En het jeukt![]()
Ben toch wel benieuwd wat voor beestje me zo te pakken heeft genomen.
Helma en Lassie:lassie schreef: Ben gisteren door mijn rug gegaan

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- MarthaMartha
@ Helma: sterkte.... goempie zeg, hoe is het nu?
aanwinsten: 8 rode geraniums op de plantjes en moederdagmarkt bij de kerk.
Het was een gezellige dag.
Meteen de eerste "officiële" gezinsfoto laten maken, ben benieuwd naar het resultaat...
aanwinsten: 8 rode geraniums op de plantjes en moederdagmarkt bij de kerk.
Het was een gezellige dag.
Meteen de eerste "officiële" gezinsfoto laten maken, ben benieuwd naar het resultaat...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!