A f s c h u w e l i j kOorspronkelijk gepost door Gian![]()
Ik heb een nieuwe hobby!!
Kijk, dat zijn nog eens echte vriendenOorspronkelijk gepost door Pim
Vrienden van mijn ouders hebben heel de schuur vol staan met Honda oldtimers. De meeste rijden als een zonnetje. Vooral de legermotor met zijspan staat altijd garant voor veel plezier!
Maar wat moet je nou nog restaureren Lecram? Dat ding ziet er al erg goed uit!

Weet je ook of ze Honda('s) uit de 70er jaren hebben?
Wat ik moet restaureren heb ik hiervoor geschreven.
Overigens is de kleur niet orgineel. De tank en de zijkapjes moeten dus nog in de orginele kleuren worden gespoten.
Wat is de staat van die solex?Oorspronkelijk gepost door lammert
En dit is mijn "race-monster"
Hij staat nu opgeslagen in de kruipruimte,
maar hij loopt nog steeds!
EN DEZE IS NIET TE KOOP!
![]()
Hoe diep is jullie kruipruimte? Bij ons kan je alleen in de kruipruimte kruipen, laat staan een brommert erin onder brengen.
De Solex is in goede staat.Oorspronkelijk gepost door LecramWat is de staat van die solex?Oorspronkelijk gepost door lammert
En dit is mijn "race-monster"
Hij staat nu opgeslagen in de kruipruimte,
maar hij loopt nog steeds!
EN DEZE IS NIET TE KOOP!
![]()
Hoe diep is jullie kruipruimte? Bij ons kan je alleen in de kruipruimte kruipen, laat staan een brommert erin onder brengen.
Bouwjaar ongeveer 1960.
De kruipruimte is ongeveer 1,5 mtr. diep en zeer droog.
Derhalve een ideale opslagplaats voor mijn Solex!
En er staat dus nog veel meer, o.a. computerzooi van mijn zoon.
:,
He Lecram,
Hier nog een leuke site om wat 'droog' te oefenen.
http://games.nstorm.com/motorcross.htm
Hier nog een leuke site om wat 'droog' te oefenen.
http://games.nstorm.com/motorcross.htm
En ik maar denken dat ik dat was:i:i:i:i:iOorspronkelijk gepost door takkiePcies, je bent een man naar mijn hart Andre. Eindelijk eens iemand die gewoon eerlijk zegt dat vrouwen ook kunnen scheuren.Oorspronkelijk gepost door Andre
er zijn ook genoeg dames die een scheurijzer als hobby hebben :,:,
jij? jij kunt niet scheurenOorspronkelijk gepost door jacobEn ik maar denken dat ik dat was:i:i:i:i:iOorspronkelijk gepost door takkiePcies, je bent een man naar mijn hart Andre. Eindelijk eens iemand die gewoon eerlijk zegt dat vrouwen ook kunnen scheuren.Oorspronkelijk gepost door Andre
als jij je scheur niet dicht doet nu dan........Oorspronkelijk gepost door takkiejij? jij kunt niet scheurenOorspronkelijk gepost door jacobEn ik maar denken dat ik dat was:i:i:i:i:iOorspronkelijk gepost door takkiePcies, je bent een man naar mijn hart Andre. Eindelijk eens iemand die gewoon eerlijk zegt dat vrouwen ook kunnen scheuren.Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door jacobals jij je scheur niet dicht doet nu dan........Oorspronkelijk gepost door takkiejij? jij kunt niet scheurenOorspronkelijk gepost door jacobEn ik maar denken dat ik dat was:i:i:i:i:iOorspronkelijk gepost door takkie Pcies, je bent een man naar mijn hart Andre. Eindelijk eens iemand die gewoon eerlijk zegt dat vrouwen ook kunnen scheuren.![]()