Mara schreef:Ik zie nu dat we 2 jarigen in ons midden hebben.
GEFELICITEERD ORCHIDEE EN LASSIE![]()
![]()
Gefelie [2]
- MarthaMartha
Re: Gefelie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Channa:
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Schemerlichtje!!
Heel hartelijk gefeliciteerd! met je verjaardag.
Alle Goeds gewenst!
Alle Goeds gewenst!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Schemerlichtje!!
Alle Goeds gewenst!
Ook namens huisman; van harte
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Schemerlichtje
Dank jullie wel voor deze goede wensen.huisman schreef:henriët schreef:Schemerlichtje!!
Alle Goeds gewenst!
Ook namens huisman; van harte
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje;

helma schreef:Schemerlichtje;
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wel een beetje laat, maar ik was je niet vergeten hoor!

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-
Schemerlichtje
Nogmaals: allemaal bedankt!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
HAAF:

- Oude-Waarheid
Orchidee schreef:HAAF:
Voor Haaf:

Haaf, van harte gefeliciteerd en God's Zegen over het nieuwe jaar toegewenst....

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Haaf, van harte gefeliciteerd !! 
gertje schreef:Haaf, van harte gefeliciteerd !!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....