Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Wij gaan vanavond ook hard huishouden 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
het is in onze kringen.."nochtans desalniettemin"henriët schreef:vakantie vieren
desalniettemin hard in t huishouden aan de slag

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
tja.. "onze kringen"huisman schreef:het is in onze kringen.."nochtans desalniettemin"henriët schreef:vakantie vieren
desalniettemin hard in t huishouden aan de slag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Eerst het 1 en ander aan het huishouden doen, vanmiddag boodschappen doen en bril ophalen...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
niks beters te doen???henriët schreef:RF ers ' spotten' op msn![]()
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag voor die jongerenavonden wat affiches rondbrengen(er hangen er al een aantal)(tijdens het rondbrengen zag ik Hendrikus ook nog een keer fietsen, wellicht dat hij al een affiche heeft zien hangen), daarna nog wat verder proberen te werken voor re-integratiebureau. Vanavond o.a.nog 2 ritten op de rolstoelbus van het Rode Kruis.
weer even heerlijk mijn hart kunnen luchten bij M&M 

´t Is toch wat, Gijs, als jij mij ziet zie ik jou niet, als ik jou zie zie jij mij niet, en die affiches heb ik ook al niet gezien.Gijs83 schreef:Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag voor die jongerenavonden wat affiches rondbrengen(er hangen er al een aantal)(tijdens het rondbrengen zag ik Hendrikus ook nog een keer fietsen, wellicht dat hij al een affiche heeft zien hangen), daarna nog wat verder proberen te werken voor re-integratiebureau. Vanavond o.a.nog 2 ritten op de rolstoelbus van het Rode Kruis.

En we kunnen het ook niet op korte termijn goedmaken, want ik ben een weekje weg straks.

~~Soli Deo Gloria~~
m'n kamer van het een en ander aan troep ontdoen 

- JolandaOudshoorn
Verjaardag, koffers pakken, lekker in de tuin aan de slag.
Een heerlijk vakantiedaagje dus!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Verjaardag, koffers pakken, lekker in de tuin aan de slag.
Het lijkt net dat je gaat kamperen in je eigen achtertuin (koffers pakken en lekker in de tuin aan de slag, een heerlijk vakantiedaagje dus)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Koffers pakken/wegen, pff, wat een gedoe. Eerlijk verdelen, labels.
Vliegen, het is toch niet aan mij besteed.

Waar gaat dan henen...?Mister schreef:Koffers pakken/wegen, pff, wat een gedoe. Eerlijk verdelen, labels.
De lucht in, maar niet net zo als Van Speijk.Gijs83 schreef:Waar gaat dan henen...?Mister schreef:Koffers pakken/wegen, pff, wat een gedoe. Eerlijk verdelen, labels.

- MarthaMartha
Ah ja, als je iets van de wereld wilt ziet, neem je dit op de koop toe... toch?Mister schreef:Koffers pakken/wegen, pff, wat een gedoe. Eerlijk verdelen, labels.
Ik vind vliegen ook afschuwelijk... (maar iets van de wereld zien niet...)
fijne vakantie, geniet ervan!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!