Wij hebben intussen gewerkt voor je.Droelie schreef:25 km en het was heeeeeeeerlijkMarieke schreef:niet te ver fietsen danDroelie schreef:Ik heb net mn rugtas ingepakt, met boek, camera, plaid en drinken.. Ik ga lkkr een eind fietsen.. Ff mn hoofd leegmaken in de natuur
Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
dat bedoel ik maarrefo schreef:Wij hebben intussen gewerkt voor je.Droelie schreef:25 km en het was heeeeeeeerlijkMarieke schreef:niet te ver fietsen danDroelie schreef:Ik heb net mn rugtas ingepakt, met boek, camera, plaid en drinken.. Ik ga lkkr een eind fietsen.. Ff mn hoofd leegmaken in de natuur

~~Soli Deo Gloria~~
Tja, tis dat ik in de ziektewet zit, anders was ik ook gweoon hard aan die arbeit geweest hoorHendrikus schreef:dat bedoel ik maarrefo schreef:
Wij hebben intussen gewerkt voor je.

In huis rommelen.
Even bij een kennis langs/aan.
Vanavond naar de kerk.
Even bij een kennis langs/aan.
Vanavond naar de kerk.
Voor jonge mensen is altijd wel wat te doen in Eureka, ja.refo schreef:Wij hebben intussen gewerkt voor je.Droelie schreef:25 km en het was heeeeeeeerlijkMarieke schreef:niet te ver fietsen danDroelie schreef:Ik heb net mn rugtas ingepakt, met boek, camera, plaid en drinken.. Ik ga lkkr een eind fietsen.. Ff mn hoofd leegmaken in de natuur
Net lekkere verse broodjes gehaald voor bij de koffie of als brunch. Net is verwarmingsmonteur geweest.
Straks boodschappen doen en gewoon lekker rommelen thuis.
Om half 6 kerk en vanavond zien we nog wel.
Straks boodschappen doen en gewoon lekker rommelen thuis.
Om half 6 kerk en vanavond zien we nog wel.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmorgen hard aan 't werk in huis
vanmiddag begrafenis
Tussen de bedrijven door baret afhaken voor nichtje in Canada
eerst maar es ontbijten
lekker vers brood gehaald.
vanmiddag begrafenis
Tussen de bedrijven door baret afhaken voor nichtje in Canada
eerst maar es ontbijten
lekker vers brood gehaald.
Ik rol net m'n bed uit. *oops*
Vandaag een rustig dagje. n Beetje huishouden en me vooral rustig houden.
Vanavond met de vrouwenkring wandelen. Ik hoop op een mooie avond (gesprekken).
Vandaag een rustig dagje. n Beetje huishouden en me vooral rustig houden.
Vanavond met de vrouwenkring wandelen. Ik hoop op een mooie avond (gesprekken).
Met een boekje in de zon
en vannacht werken.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gisteren ben ik in Kwintelooijen geweest, leuk zeg daar!
Vandaag hard in huis aan de slag, en straks gezellig op de koffie bij mn zusje met mn schoonzus.
Vandaag hard in huis aan de slag, en straks gezellig op de koffie bij mn zusje met mn schoonzus.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ook maar dan op de fiets met huisvrouw en de jongste tweeling.henriët schreef:Gisteren ben ik in Kwintelooijen geweest, leuk zeg daar!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
wie zegt dat ik niet op de fiets washuisman schreef:Ik ook maar dan op de fiets met huisvrouw en de jongste tweeling.henriët schreef:Gisteren ben ik in Kwintelooijen geweest, leuk zeg daar!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat was mijn inlegkunde maar die klopt over het algemeen wel.henriët schreef:wie zegt dat ik niet op de fiets washuisman schreef:Ik ook maar dan op de fiets met huisvrouw en de jongste tweeling.henriët schreef:Gisteren ben ik in Kwintelooijen geweest, leuk zeg daar!

huisman schreef:Dat was mijn inlegkunde maar die klopt over het algemeen wel.henriët schreef:wie zegt dat ik niet op de fiets washuisman schreef:Ik ook maar dan op de fiets met huisvrouw en de jongste tweeling.henriët schreef:Gisteren ben ik in Kwintelooijen geweest, leuk zeg daar!

Nou, vooruit, deze keer was t goed,
we waren al vroeg uit bed om naast de pastorie ter kerke te gaan;)
en daarna was t goed toeven bij de autootjes:)
Maar volgens mij loopt daar dan heel de refowereld uit zeg, men, wat een andere streek dan hier:)
(was trouwens wel leuk, ik ontmoette een heel goede vriendin daar:),die was wel op de fiets;))
Voor m'n gevoel alleen maar wassen en strijken

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!