Dus vooruit maar, we kijken niet op een pilletje meer

Wat een getob was het dan met ons

En zou deze eenvoudige a.b. kuur niet helpen, is er nog een sterkere, die alleen de dermatoloog mag voorschrijven.
Acne is opeens een serieuze aandoening !
Als je Roaccutane bedoeld, dat is vele malen sterker dan AB! Ik heb het zelf in mijn puberjaren gebruikt, moest elke zes weken bloed prikken om te controleren of de leverfunctie o.a. niet was verminderd. Vreselijke droge lippen, ogen, etc. Was echt geen lolletje. Maar het hielp wel tegen de pukkels... Helaas moest ik het na een tijd weer gaan slikken, omdat de acne weer terug kwam. Maar het is echt niet niks!Mara schreef:Toen ik nog de "pukkelleeftijd" had, was het mee leren leven, camoufleren, zo goed mogelijk, geen varkensvlees en chocola eten. Maar nu is dit allemaal flauwekul en onbewezen, a.b. kuur is DE remedie.
Dus vooruit maar, we kijken niet op een pilletje meer![]()
Wat een getob was het dan met ons![]()
En zou deze eenvoudige a.b. kuur niet helpen, is er nog een sterkere, die alleen de dermatoloog mag voorschrijven.
Tsja, in mijn beleving lopen oude schoenen nog het best...Hendrikus schreef:Enkele HSV's met psalmen. We zijn er blij mee!
Nee hoor, het is Minocycline. Hij had het vorig jaar ook 3 maanden en alles was weg. Dus hij was gestopt, maar nu kwam het terug. De dokter zegt, even wat langer doorgaan. Als dit niet zou geholpen hebben, moest hij idd dat andere spulletje, maar gelukkig dus niet.refoma schreef:Als je Roaccutane bedoeld, dat is vele malen sterker dan AB! Ik heb het zelf in mijn puberjaren gebruikt, moest elke zes weken bloed prikken om te controleren of de leverfunctie o.a. niet was verminderd. Vreselijke droge lippen, ogen, etc. Was echt geen lolletje. Maar het hielp wel tegen de pukkels... Helaas moest ik het na een tijd weer gaan slikken, omdat de acne weer terug kwam. Maar het is echt niet niks!Mara schreef:Toen ik nog de "pukkelleeftijd" had, was het mee leren leven, camoufleren, zo goed mogelijk, geen varkensvlees en chocola eten. Maar nu is dit allemaal flauwekul en onbewezen, a.b. kuur is DE remedie.
Dus vooruit maar, we kijken niet op een pilletje meer![]()
Wat een getob was het dan met ons![]()
Nou, dan neem je zuigpastillets...Hoef je niet te kauwen.Mariavt schreef:Een hevige verkoudheid, ik loop te blaffen als een oude zeerob, en mijn keel doet ook zeer. Ik heb hier een bak dropjes bij me staan, maar vanwege mijn onderkaak die nóg niet genezen is (volgens de tandarts moet ik nog een paar weken geduld hebben) kan ik niet kauwen.......
Hier ook eentjeHendrikus schreef:Enkele HSV's met psalmen. We zijn er blij mee!
Appie heeft volgende week weer bloemetjes in de aanbieding. Wie zullen er nu weer vereerd worden?Orchidee schreef:Rozen
Luchtje
Lieve kaartjes, en nog veel meer!
Deze waren niet van Appie, die koop ik zelf bijna iedere weekOrchidee schreef:Rozen
Luchtje
Lieve kaartjes, en nog veel meer!