Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
alvast deel 1 van de verjaardagboodschappen in huis gehaald
Ik hoef lekker niet, ga een dagje uit met m'n manLassie schreef:alvast deel 1 van de verjaardagboodschappen in huis gehaald

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Fijne dag Orchidee!Orchidee schreef:Ik hoef lekker niet, ga een dagje uit met m'n manLassie schreef:alvast deel 1 van de verjaardagboodschappen in huis gehaald

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
En jij een fijne week Marnix samen met je vrouw....Marnix schreef:Vanavond start van de Alpha Cursus!
Morgen weekje op vakantie, om 2 uur vliegen we.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Marnix schreef:Vanavond start van de Alpha Cursus!

En een fijne vakantie!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
k vindt het wel leuk....Orchidee schreef:Ik hoef lekker niet, ga een dagje uit met m'n manLassie schreef:alvast deel 1 van de verjaardagboodschappen in huis gehaald

Maar een fijne dag alvast.
Suc6 Manix! Ik heb hem ook gedaan en het is erg leuk en leerzaam!! D'r zit echt van alles wat, daarom is het zo bijzonder. Helaas door persoonlijke omstandigheden wel eerder mee gestoptMarnix schreef:Vanavond start van de Alpha Cursus!

Oh oke
Ik geef overigens de cursus, net iets anders, maar niet minder leerzaam! Ik hoop zo dat de deelnemers God mogen leren kennen!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Nou.. dan helemaal suc6Marnix schreef:Oh okeIk geef overigens de cursus, net iets anders, maar niet minder leerzaam! Ik hoop zo dat de deelnemers God mogen leren kennen!

Werken van 9-3.
Nog even voor ik ga werken een wasje ophangen.
Vanavond even bij een kennis langs/aan.
Tussendoor eten koken en wat huishoud dingetjes doen.
Nog even voor ik ga werken een wasje ophangen.
Vanavond even bij een kennis langs/aan.
Tussendoor eten koken en wat huishoud dingetjes doen.
Naar het ziekenhuis met 1 kind, voor een polibezoek.
Gesprek met kundige, zeer betrokken arts. Een open man.
Kind en ik kijken er altijd zeer naar uit.
De vorige arts was ook heel kundig, maar chaotisch en gesloten.
Een heel verschil dus.
Gesprek met kundige, zeer betrokken arts. Een open man.
Kind en ik kijken er altijd zeer naar uit.
De vorige arts was ook heel kundig, maar chaotisch en gesloten.
Een heel verschil dus.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk, vanavond nog 2 ritten rijden met rolstoelbus van het Rode Kruis.
hobby' en :
kleuterjuf
kleuterjuf

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- oesterschelpje
Polibezoek, juf en nu weer lekker MAMA