wintersport fanaten?

Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Bar Yamino
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Mariken
In hoeverre kun je als christen en dus rentmeester over de schepping op wintersport gaan? Een van de meest milieuvervuilende en beschadigende manieren van toerisme. Hoe staaan jullie daar tegenover?
ik denk dat je daar een andere postin voor zal moeten openen, daarover gaat deze draad niet
Tuttut ... ik heb berichten langs zien komen die heel wat meer off-topic waren.

Wordt er eens een kritische noot geplaatst, past het weer niet in het onderwerp. :sne
Er zijn er ook veel erger, maar toch denk ik dat het beter onder een ander onderwerp geopend kan worden.
je begrijpt toch wel dat ik als wintersportfan het niet met je eens bent en dat de opzet van deze draad anders is dan jij nu oppert.:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Heej Jelle, lekker geskied? Goeie sneeuw gehad?
en alles heel gehouden?
Jazeker, heerlijk geskied, In Hoch Fugen, Kaltenbach, de nieuwe verbinding in dit dal geskied. Daarna in Neukirchen en in Krimel. Bijzonder goede sneeuw en mooie pistes en heel wat dagen schitterende zon.
Bij jullie alles ook goed gegaan?
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Baco
Ha Jelle, terug van weggeweest???
Niet met een banaan de berg afgekomen???:,:,:,:,
Jawel met een banaan maar dan een andere dan dat jij bedoelt.
Jammer dat die Tukkertje niet kwam bbq-en. :,:, ij heeft wat gemist:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Dat ik Daphne op de piste tegen kwam.

Daphne soms ook wel eens de ski's boven haar hoofd zag zitten:,:,:,:,
Bar Yamino

Bericht door Bar Yamino »

In hoeverre kun je als christen en dus rentmeester over de schepping op wintersport gaan? Een van de meest milieuvervuilende en beschadigende manieren van toerisme. Hoe staaan jullie daar tegenover?
ik denk dat je daar een andere postin voor zal moeten openen, daarover gaat deze draad niet

Wordt er eens een kritische noot geplaatst, past het weer niet in het onderwerp. :sne
Er zijn er ook veel erger, maar toch denk ik dat het beter onder een ander onderwerp geopend kan worden.
je begrijpt toch wel dat ik als wintersportfan het niet met je eens bent en dat de opzet van deze draad anders is dan jij nu oppert.:D
Natuurlijk begrijp ik dat jij het als wintersportfan niet met me eens bent. Da's nogal wiedes ... :P

Dat de opzet van deze draad anders is heb ik ook niet ontkend. Ik constateer alleen dat een zuster een kritische vraag stelt. Een goeie vraag, als je het mij vraagt ... :t
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Jelle ik denk dat je daar een andere postin voor zal moeten openen, daarover gaat deze draad niet

Natuurlijk begrijp ik dat jij het als wintersportfan niet met me eens bent. Da's nogal wiedes ... :P

Dat de opzet van deze draad anders is heb ik ook niet ontkend. Ik constateer alleen dat een zuster een kritische vraag stelt. Een goeie vraag, als je het mij vraagt ... :t
Wij met jou vraag ongeveer een ruime 60 jaar terug moeten:D:t naar de tijd van: geen koelkast, geen wasmachines, geen gemische wasmiddelen, geen spuitbussen, geen elektrische apparaten, geen??? noem maar op.
Onze huidige maatschappij is alleen al een grote vervuiling vergeleken bij vroeger. Schaf de auto's af, maar ook de brommers en de bussen. het vervuilt allemaal, en ga maar door:D:P:D
Bar Yamino

Bericht door Bar Yamino »

Wij met jou vraag ongeveer een ruime 60 jaar terug moeten:D:t naar de tijd van: geen koelkast, geen wasmachines, geen gemische wasmiddelen, geen spuitbussen, geen elektrische apparaten, geen??? noem maar op.
Onze huidige maatschappij is alleen al een grote vervuiling vergeleken bij vroeger. Schaf de auto's af, maar ook de brommers en de bussen. het vervuilt allemaal, en ga maar door:D:P:D
Huh??
Déze vraag heb ik het over ...
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Bar Yamino Tuttut ... ik heb berichten langs zien komen die heel wat meer off-topic waren.

Sorrij maar dit is je reinste onzin. :?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie