Morgen naar de IKEA. Ik kom daar niet graag maar het is soms wel handig

Altijd leuk!Droelie schreef:Hmm Ikea... Ik denk dat ik die binnenkort ook ff onveilig ga maken... Ff wat spulletjes inslaan voor mn toekomstige huisje/flatje/appartement..
Ja, krijg helemaal de kriebels, gisteren al naar zolder geweest om alles eens te noteren wat ik heb.. Had het ooit al es eerder gedaan maar toen crashte mn laptop en was ik alles kwijt..Orchidee schreef:Altijd leuk!Droelie schreef:Hmm Ikea... Ik denk dat ik die binnenkort ook ff onveilig ga maken... Ff wat spulletjes inslaan voor mn toekomstige huisje/flatje/appartement..
Andere baan toch nog gekregen!PvS schreef:Mijzelf zenuwachtig zitten maken voor morgen (proefdraaien nieuwe baan).
PvS schreef:Andere baan toch nog gekregen!PvS schreef:Mijzelf zenuwachtig zitten maken voor morgen (proefdraaien nieuwe baan).
Dat niet alleen, maar het is gewoon lelijk, vodderig, smakeloos enz. afijn al ben je geen refo, dan willen heel veel mensen er nog niet zo bij lopenMara schreef:Jaha, dat had ik ook al gezien, het wordt heel moeilijk om onze meiden refoschoolproof te maken deze zomer