:$:$:$:$:$:$ ik ga ook 18 feb weg :du :bou::bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door takkie
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, skieen! 18 feb. gaan wij weg!!
Ook naar Oostenrijk,wie weet skieen we elkaar nog ondersteboven...........
wintersport fanaten?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Naar welke plaats gaat Takkie? Wij zitten in Wald 4 km. bij Gerlos vandaan. Skiën doen we in het Zillertal bij Gerlos, Grimll, Mayerhofen, Finkenberg, en Kaltenbach, ook gan we nog naar Fugen en Hogh Fugen.Oorspronkelijk gepost door takkie
dat dacht ik :duOorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Daphne:$:$:$:$:$:$ ik ga ook 18 feb weg :du :bou::bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door takkie
Joh, leuk voor jou:D:D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
en wij ook....alleen naar de buren van Oostenrijk.Oorspronkelijk gepost door Daphne:$:$:$:$:$:$ ik ga ook 18 feb weg :du :bou::bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door takkie
Mwa hier kan ook wel....Oorspronkelijk gepost door takkieOorspronkelijk gepost door nicnameWist u dat het vetgedrukte woord Takkies stopwoord is?Oorspronkelijk gepost door takkie
Klopt! maar t duurt nog twee weekjes, dus als wij komen ligt er een onwijs pak sneeuw en schijnt de zon......![]()
![]()
:D hoort in het wist u dat topic:mad::mad: