wij hadden zaterdag een BBQ ook erg gezellig. De leeftijden varieerde van: 8 maanden tot en met 66 jaar.
Vandaag gewerkt van 11:30-15:00. Zelfs nog even geslapen van 13:00-14:00. Heerlijk zo werken.
Vanavond op tijd naar bed.
Ha, bij mij draait de tweede al!!MarthaMartha schreef:weet ik nog niet, de eerste was zit al wel in de wasmachine.
nu even brood smeren...
griebel, heb je wel geslapen dan?oesterschelpje schreef:Ha, bij mij draait de tweede al!!MarthaMartha schreef:weet ik nog niet, de eerste was zit al wel in de wasmachine.
nu even brood smeren...
Ik ben al uren aan het leren en verslagen aan het schrijven.
Wat voor opleiding doe je?oesterschelpje schreef:Ja hoor, tot half 4, toen liep de wekker af.![]()
Straks als de kids naar school zijn, duik ik nog even terug.
Maar 's ochtends leer ik het beste en ik moet nog zoveel afronden voor mijn examen.
Wat knap! ik ben geen half mens zo vroegoesterschelpje schreef:Ja hoor, tot half 4, toen liep de wekker af.![]()
Straks als de kids naar school zijn, duik ik nog even terug.
Maar 's ochtends leer ik het beste en ik moet nog zoveel afronden voor mijn examen.
Ik sta versteld.Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de voorlichtings over het wezenlijke verschil tussen SV en de HSV bij ons in de kerk. Ds.H.Lassche hoopt de avond te openen, Ds.D.de Wit hoopt iets te vertellen over het ontstaan en de waarde van de SV, Ds.Schreuder hoopt dat te doen over de HSV en Ds.C.L.Onderdelinden hoopt een samenvattend slotwoord te spreken. Tot verwondering dat dit mogelijk is en zo breed hier wordt gedragen!