Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Aan de dag van de Heere gisteren.
Wat een onuitsprekelijk wonder dat we in alle vrijheid zijn Woord nog mogen hebben en er dienaren zijn die het Woord bedienen mogen.
Uw goedheid Heere is hemelhoog!
Wat een onuitsprekelijk wonder dat we in alle vrijheid zijn Woord nog mogen hebben en er dienaren zijn die het Woord bedienen mogen.
Uw goedheid Heere is hemelhoog!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik ook...Orchidee schreef:Aan MM...
gisteravond was ze nog hier...
En vanochtend niet op rf...helma schreef:ik ook...Orchidee schreef:Aan MM...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
nee, ik ben maar weer eens ijverig geweest....henriët schreef:En vanochtend niet op rf...helma schreef:ik ook...Orchidee schreef:Aan MM...
de strijk is al klaar en de badkamer schoon....
en nu pruttelt de koffiepot...
maar verder is alles nog rustig

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:nee, ik ben maar weer eens ijverig geweest....henriët schreef:En vanochtend niet op rf...helma schreef:ik ook...Orchidee schreef:Aan MM...

Komt goedMarthaMartha schreef:nee, ik ben maar weer eens ijverig geweest....henriët schreef:En vanochtend niet op rf...helma schreef:ik ook...Orchidee schreef:Aan MM...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Katharina van Bora
Aan mijn ouders, die vandaag op vakantie gaan. Na alle spanning van ontslag van mijn vader etc...
Ik hoop, dat het ze goed zal doen!

Laatst gewijzigd door Katharina van Bora op 04 apr 2011, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
-
Gisteravond....
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje schreef:Gisteravond....

De tandarts, nog één nachtje slapen......... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-
Sterkte joh! ik denk aan je...(moet vrijdag)Mariavt schreef:De tandarts, nog één nachtje slapen.........
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Dankje, weet je al wat ie gaat doen?Schemerlichtje schreef:Sterkte joh! ik denk aan je...(moet vrijdag)Mariavt schreef:De tandarts, nog één nachtje slapen.........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
http://www.nu.nl/binnenland/2489609/dod ... erdam.html
Heeft iedereen een blaffer in z'n laatje liggen

Heeft iedereen een blaffer in z'n laatje liggen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
... 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124114
Volgens de reacties er onder zou het kind overleden zijn. Allemaal polities zien aanrukken. De traumaheli zien dalen. Hij ging ook nog even weer omhoog, kon waarschijnlijk niet op een geplande plek landen. Heel wendbaar zo'n ding overigens. Dan mag een ander gezin uit onze kerk nog blij zijn dat hun kind er vorige week zo goed afgekomen, ook geschept door een auto, maar dit kind is alweer thuis.
Volgens de reacties er onder zou het kind overleden zijn. Allemaal polities zien aanrukken. De traumaheli zien dalen. Hij ging ook nog even weer omhoog, kon waarschijnlijk niet op een geplande plek landen. Heel wendbaar zo'n ding overigens. Dan mag een ander gezin uit onze kerk nog blij zijn dat hun kind er vorige week zo goed afgekomen, ook geschept door een auto, maar dit kind is alweer thuis.