Zeker een mooie film. Maar wel 2 keer naakt. Wat het m.i. een onverantwoorde film maakt...Lourens schreef:Ik kan mij mijn laatste bioscoop-bezoek nog herinneren.JolandaOudshoorn schreef:En zo gaan we anderen weer jukken opleggen die onnodig zijn. En veroordelen we dus bioscoop-gaande christenen, want ja, als de Heere echt in hun leven was gekomen, dan waren ze niet naar de bioscoop gegaan....Mariavt schreef:En er is géén tussenweg maar dat weet Mara zelf wel, dus die opmerking geldt niet richting Mara maar in het algemeen.Mara schreef:De moderne versie van deze plaat wordt er eentje met een weg TUSSEN de brede en de smalle weg
@reckor, ik ben ervan overtuigd dat als de Heere in je leven komt, de bioscoop het laatste is waar je naar toe wil, je gaat die dingen mijden en vlieden, dan laat de Heere je Zélf wel zien wat tot Zijn eer is en wat niet.
Vreemd genoeg ken ik toch een heleboel ware gelovigen die wel eens naar de bioscoop gaan... dus hoe het nu werkelijk zit
Betrof de film Schindler's List.
Prachtige film die ik inmiddels ook op DVD heb.
Zeker met zo'n soort film zie ik geen bezwaar.
Ook het publiek is met zo'n film totaal anders.
Dat is helaas het probleem met films: Slechts zeer weinigen kunnen de toets van de 10 geboden doorstaan.