Je leest verkeerd.Mara schreef:Ik begrijp het even niet Lassie. Jij koopt spullen in, je man pakt de helft, zijn helft, en gaat dat kokenLassie schreef:uhm.... als je spullen gekocht heb voor het avond eten en hij gaat vervolgens gewoon z'n gang en pakt de helft van die spullen en je wilt s'avonds gaan eten koken? Daar ben ik niet blij mee hoor. En overigens ik betaal de boodschappen van mijn verdiende geld.Orchidee schreef:Tjonge, jonge zeg wat een nederige houding![]()
Moet je eerst aan je vrouw vragen of je iets uit de kast/koelkast mag pakken![]()
Nee, natuurlijk niet, die gehaktbal of koek of...enz, is net zo goed van je man als van jou, en meestal heeft hij de boodschappen nog zelf betaald ook!
![]()
Of lees ik dat verkeerd ?![]()
Mijn man vraagt nooit of hij iets mag pakken, maar ik ook niet
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
O gelukkig. Maar jij grijpt soms mis dan ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
precies, maar nu niet meer. 
- Bert Mulder
- Contacteer:
Lassie schreef:precies, maar nu niet meer.
bloemetje
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:Lassie schreef:precies, maar nu niet meer.
bloemetje
Een wijnflessenopener waar ik niks van begrijp. 
Aha, ik snap 'em. Heb je daar niet onlangs mee getracht je stereo te bedienen?Afgewezen schreef:Een wijnflessenopener waar ik niks van begrijp.
Mister schreef:Aha, ik snap 'em. Heb je daar niet onlangs mee getracht je stereo te bedienen?Afgewezen schreef:Een wijnflessenopener waar ik niks van begrijp.
-
Schemerlichtje
Gigantisch veel mails (soms echt heel onzinnig
) en een 'super stoere dag' 
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Wat betekent een super stoere dag?Schemerlichtje schreef:Gigantisch veel mails (soms echt heel onzinnig) en een 'super stoere dag'
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Schemerlichtje
Iets wat gewoon bijzonder leuk was, een ervaring rijker zeg maar, een dag vol verrassingenhenriët schreef:Wat betekent een super stoere dag?Schemerlichtje schreef:Gigantisch veel mails (soms echt heel onzinnig) en een 'super stoere dag'
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Dit vind ik één van de meest belachelijk opmerkingen die je in een huwelijk kunt maken....Je leeft toch samen? Of is het een gunst dat jouw man van jouw eten mag eten. Maar dan is het ook een gunst dat je in zijn huis mag wonen....Lassie schreef:En overigens ik betaal de boodschappen van mijn verdiende geld.
Zo ook veel vrouwen: ik ga winkelen van mijn geld....mag de man ook eens gaan shoppen van zijn geld?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Bert Mulder
- Contacteer:
wij hebben een prima taakverdeling. I make the money, Jackie spends the money.

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Of zoals mijn eerste controleider eens zei: we hebben afgesproken dat ik het brutoloon krijg en mijn vrouw het nettoloon.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.