Die zijn toch niet van koper meer ?albion schreef:oesterschelpje schreef:Yep, hier ook!!!! Ongelooflijk, hele legioenen!Orchidee schreef:Mieren...heel veel...nu al...
Als je wat koperen muntjes (5 eurocent of 2 eurocent b.v.) bij je deur legt dan komen ze niet binnen.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Waar ze dan ook van mogen zijn gemaakt, ze helpen heel goed. Wij hebben het op aanraden van een kennis gedaan en de mieren blijven/bleven weg.Mara schreef:Die zijn toch niet van koper meer ?albion schreef:oesterschelpje schreef:Yep, hier ook!!!! Ongelooflijk, hele legioenen!Orchidee schreef:Mieren...heel veel...nu al...
Als je wat koperen muntjes (5 eurocent of 2 eurocent b.v.) bij je deur legt dan komen ze niet binnen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ja ik doe het wel eens met oude stuivers, ik heb er een paar bewaard
En in de tuin hebben ze een hekel aan goudsbloemen.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennenalbion schreef:Waar ze dan ook van mogen zijn gemaakt, ze helpen heel goed. Wij hebben het op aanraden van een kennis gedaan en de mieren blijven/bleven weg.Mara schreef:Die zijn toch niet van koper meer ?albion schreef:oesterschelpje schreef: Yep, hier ook!!!! Ongelooflijk, hele legioenen!

Jozef schreef: Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennen

Mister schreef:Jozef schreef: Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennen![]()

Bij mij staan er inmiddels mierenlokdoosjes, en ik zie er nu nog maar een paar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Helpen mierenlokdoosjes dan ook al tegen olifanten?Orchidee schreef:Mister schreef:Jozef schreef: Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennen![]()
![]()
Bij mij staan er inmiddels mierenlokdoosjes, en ik zie er nu nog maar een paar, morgen ws geen 1 meer

En wij maar zeggen: Pecunia non olet.Jozef schreef:Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennen
Dus wel.
En een twee-euromunt, heeft dat nog bijzondere gevolgen voor kikkers en uilen?
en krekels? Is dat 50 cent of 20 cent?jvdg schreef:En wij maar zeggen: Pecunia non olet.Jozef schreef:Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennen
Dus wel.
En een twee-euromunt, heeft dat nog bijzondere gevolgen voor kikkers en uilen?
Helpt er ook iets tegen duiven?
(Briefjes van honderd heb ik niet.)

- MarthaMartha

en wat kun je doen om ooievaars rond je huis te krijgen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Buiten gaan staan en zwaaien. Dan snappen ze 't wel...MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- MarthaMartha
Afgewezen schreef:Buiten gaan staan en zwaaien. Dan snappen ze 't wel...MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hmm, maar tegen van die grote zeemeeuwen helpt een blinkend (koperen) muntje niet.
Al hoort dat meer bij de ergernissen...

Al hoort dat meer bij de ergernissen...
'k Wist niet dat je in Kariba woont. Ja, dat lijkt me erg lastig al die olifanten die daar de tuinen plattrappen.....Jozef schreef:Zo leg ik een euro in de achtertuin.. dat is tegen olifanten.. ook op aanraden van een kennis gedaan. Het helpt.. geen olifant in de tuin te bekennenalbion schreef:Waar ze dan ook van mogen zijn gemaakt, ze helpen heel goed. Wij hebben het op aanraden van een kennis gedaan en de mieren blijven/bleven weg.Mara schreef:Die zijn toch niet van koper meer ?albion schreef:

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)