Ik kom wel als afgevaardigde van ZeelandMara schreef:Als je dan ook maar een nieuwjaarsreceptie geeftZita schreef:Globale offerte van mijn klusneef. Ik heb weer eens een fantastisch huisje op het oog, dat wel even gerenoveerd moet worden. Ik geloof dat ik beter het Paleis op de Dam ofzo kan kopen, da's vast een stuk voordeliger dan dit.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Joh, wat leuk!!!!gertje schreef:een huis
Lees het nu pas.
Gefeliciteerd!!!!!!
Een jarige man 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Een jarige man

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
GEFELICITEERD !!!!
Enne, gewoon aan het werk of de hele dag door bakkies koffie met een stukkie taart en een borreltje ?
Enne, gewoon aan het werk of de hele dag door bakkies koffie met een stukkie taart en een borreltje ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gewoon werken, vanavond lekker uitgebreid eten met z'n 4tjes, en verder heerlijk relaxMara schreef:GEFELICITEERD !!!!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De hik.... hik.... hik...........
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zeven slokken water, of je adem zo lang mogelijk inhouden......Ichtus schreef:De hik.... hik.... hik...........
Maar dan wel zeven slokken water ineens achter elkaar opdrinken, geen pauze ertussen want dan helpt het zeker niet......jvdg schreef:Zeven slokken water, of je adem zo lang mogelijk inhouden......Ichtus schreef:De hik.... hik.... hik...........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Het is al even over en niets van jullie adviezen aangetrokken: gewoon niets gedaan...Mariavt schreef:Maar dan wel zeven slokken water ineens achter elkaar opdrinken, geen pauze ertussen want dan helpt het zeker niet......jvdg schreef:Zeven slokken water, of je adem zo lang mogelijk inhouden......Ichtus schreef:De hik.... hik.... hik...........
En nog geen bedankie.....Gijs83 schreef:Het is al even over en niets van jullie adviezen aangetrokken: gewoon niets gedaan...Mariavt schreef:Maar dan wel zeven slokken water ineens achter elkaar opdrinken, geen pauze ertussen want dan helpt het zeker niet......jvdg schreef:Zeven slokken water, of je adem zo lang mogelijk inhouden......Ichtus schreef:De hik.... hik.... hik...........
brutale Gijs he... voor straf zou iets ergs moeten krijgen...?jvdg schreef: En nog geen bedankie.....
kan dágen durenIchtus schreef:De hik.... hik.... hik...........
- JolandaOudshoorn
Wat een leuke wagenLassie schreef:Een kinderwagen. http://www.babynkids.nl/img/3/4548.jpg
Ik weet, mijn Verlosser leeft