BBQ for 2

Jelle

Bericht door Jelle »

Hier weer een nieuwe aanvulling:

Nu dus de volgende lijst.
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)

De afspraak is nu, dat ik alles zal verzorgen, maar ik heb wel het aanbod van Maninne aangenomen die voor mij de inkoop van het vlees zou verzorgen.
Dus niemand behoeft zelf wat mee te brengen.

De kosten zullen zeker meevallen, zelf denk ik aan maximaal 2,50 euro, zodat het voor niemand te duur kan worden.

[Aangepast op 18/8/04 door Jelle]
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Hier weer een nieuwe aanvulling:

Nu dus de volgende lijst.
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takki
Kridje (onder voorbehoud)

De afspraak is nu, dat ik alles zal verzorgen, maar ik heb wel het aanbod van Maninne aangenomen die voor mij de inkoop van het vlees zou verzorgen.
Dus niemand behoeft zelf wat mee te brengen.

De kosten zullen zeker meevallen, zelf denk ik aan maximaal 2,50 euro, zodat het voor niemand te duur kan worden.
Applausje voor Jelle!
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door anemoon
maar goed, grace, bezint eer gij begint, want ik heb begrepen dat maninne de hele familie al meeneemt en de honden erbij, dus je moet wel in de kofferbak...
Haha écht niet, dan heb je niet goed opgelet moontje, alleen Tuppy gaat mee, als ik de hond mee neem heb ik teveel kans dat ie op de bbq belandt en dat wil ik hélemaaaaal niet hebben! Dus Grace, je zegt het maar. (als je maar niet te vroeg thuis hoeft te zijn, want als het gezellig is ga ik camperen in de tuin bij Jelle, want hij heeft ook tuinfakkels zei hij!:,
Hè, geen hondenvlees. Had ik me nu net zo op verheugd....
parsifal

Bericht door parsifal »

En ik kom vanuit Amsterdam, dat is net wat verder weg ;). 's avonds ga ik als het goed is weer naar De Bilt, dus zitten we in het zelfde schuitje Grace.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Grace

Bericht door Grace »

maar goed, grace, bezint eer gij begint, want ik heb begrepen dat maninne de hele familie al meeneemt en de honden erbij, dus je moet wel in de kofferbak...
Haha écht niet, dan heb je niet goed opgelet moontje, alleen Tuppy gaat mee, als ik de hond mee neem heb ik teveel kans dat ie op de bbq belandt en dat wil ik hélemaaaaal niet hebben! Dus Grace, je zegt het maar. (als je maar niet te vroeg thuis hoeft te zijn, want als het gezellig is ga ik camperen in de tuin bij Jelle, want hij heeft ook tuinfakkels zei hij!:,
Moet er inderdaad even over nadenken. Je hoort nog van me!

mvrgr, Grace
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Jelle

Bericht door Jelle »

Inmiddels is Jelle al volop bezig zijn tuin in gereedheid te laten brengen voor de barbeceu.
Voor hen die warme voeten heeft worden een privé bak aangelegd, zodat je als je op de rand van het terras gaat zitten met je voeten in de bak kan gaan hangen.:,:,:,

Volgens zeggen schijnt het allemaal op tijd goed te komen.

Enkele flitsen van de voorbereidingen in mijn tuin.:,:,:,:,

zie de volgende link. http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Enkele flitsen van de voorbereidingen in mijn tuin.:,:,:,:,

zie de volgende link. http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816
Aha:,

Bij jou liep 'alles' nog de sloot in..
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door memento
Hè, geen hondenvlees. Had ik me nu net zo op verheugd....
MEMENTO, jóu neem ik wel even apart op de bbq. :?
Oh ow. Ik weet niet of ik nu nog wel durf te komen...
refo

Bericht door refo »

Lijkt wel of Jelle een germaanse offerheuvel aan 't aanleggen is. We gaan toch gewoon barbequeën?
Plaats reactie