Hoho, altijd onder het voorbehoud van de apostel Jacobus, hè?Onder voorbehoud je komt of je komt niet:D
BBQ for 2
Je bedoelt dat paard dat bij Jelle achter in de wie staat?Oorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door AndreSchitterend, zo een kereltje zijn dag kan dan niet meer stuk.Oorspronkelijk gepost door LecramSoms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra meeOorspronkelijk gepost door nicname
Cool man, voor zo'n ventje! Bij je pa achter op de motor! Hij glimmen van trots natuurlijk.:,:D:D
Dus alle kereltjes groot en klein mogen op BBQ DAG in Gouda a.s.een ritje maken op het snelle stalen paard :,:,:,:$
Over wie heb je het?Oorspronkelijk gepost door LecramJe bedoelt dat paard dat bij Jelle achter in de wie staat?Oorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door AndreSchitterend, zo een kereltje zijn dag kan dan niet meer stuk.Oorspronkelijk gepost door Lecram Soms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra mee:D:D
Dus alle kereltjes groot en klein mogen op BBQ DAG in Gouda a.s.een ritje maken op het snelle stalen paard :,:,:,:$
Hmm, kan merken dat je nog nooit bij Jelle bent geweest :t:t:tOorspronkelijk gepost door PimOver wie heb je het?Oorspronkelijk gepost door LecramJe bedoelt dat paard dat bij Jelle achter in de wie staat?Oorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door Andre Schitterend, zo een kereltje zijn dag kan dan niet meer stuk.
Was inderdaad prachtig Majorca... :u Hij blijft natuurlijk gewoon de top! [/off-topic]Oorspronkelijk gepost door Majorca
gaan jullie nou maar met z'n allen barbekjoeën, ik ga gezellie met mijn vrouw vlees braden op die primitieve wijze, dan blijf ik tenminste on-topic, waar jullie allang off-topic zijn!
:,:,:,
overigens was ik gisteravond nog in Gouda voor een orgelconcert van K.J. Mulder. Prachtig!
Helaas kan ik niet komen op de bewuste datum :# maar er komt vast nog wel een keer een vervolgbbq!
er zijn meerdere redenen...Oorspronkelijk gepost door nicnameFlauw hoor, als dat de enige reden is om niet te komen....Oorspronkelijk gepost door Majorca
gaan jullie nou maar met z'n allen barbekjoeën, ik ga gezellie met mijn vrouw vlees braden op die primitieve wijze, dan blijf ik tenminste on-topic, waar jullie allang off-topic zijn!
:,:,:,
een aantal forumleden kan mij niet luchten of zien. (dat is tenminste soms de indruk die ik heb...) Met één van hen heb ik het overigens al broederlijk bijgelegd...
Maar die anderen gaan misschien wel met me op de vuist...? Ik zie al iemand zwaaiend met een barbekjoe-pook er tussen springen om de lieve vrede te bewaren...!
Ofschoon... Het zou ook kunnen dat een face-to-face ontmoeting heel veel oplost! Want in de normale omgang ben ik een heel beminnelijk mens, al zeg ik het zelf...
:t
Of je bent gewoon een ouderwetse [begin citaat Orckie] LOSER [einde citaat].Oorspronkelijk gepost door Majorca
er zijn meerdere redenen...
een aantal forumleden kan mij niet luchten of zien. (dat is tenminste soms de indruk die ik heb...) Met één van hen heb ik het overigens al broederlijk bijgelegd...
Maar die anderen gaan misschien wel met me op de vuist...? Ik zie al iemand zwaaiend met een barbekjoe-pook er tussen springen om de lieve vrede te bewaren...!
Ofschoon... Het zou ook kunnen dat een face-to-face ontmoeting heel veel oplost! Want in de normale omgang ben ik een heel beminnelijk mens, al zeg ik het zelf...
:t

Studeer je psychologie ofzow?Oorspronkelijk gepost door lo-ruchamaWil je niet gewoon heel erg veel onwijs super graag anoniem blijven Jongere?Oorspronkelijk gepost door Jongere
Helaas kan ik niet komen op de bewuste datum :# maar er komt vast nog wel een keer een vervolgbbq!

Ik heb op die datum al een etentje staan dus helaas; als er nog een bbq komt vind ik dat misschien wel leuk genoeg om mijn anonimiteit voor prijs te geven, zo erg is dat nou ook weer niet, en ik wil best wel eens een paar osw-ers ontmoeten. :thu
Ik ga niet Nic.. (99,5% zeker)Oorspronkelijk gepost door nicnameHEEJ LOOTJE, WAAR BLIJF JIJ NOU??????Oorspronkelijk gepost door lo-ruchamaWil je niet gewoon heel erg veel onwijs super graag anoniem blijven Jongere?Oorspronkelijk gepost door Jongere