Leuke en goede restaurants

Mara

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Mara »

Goede restaurants zijn wat mij betreft: eetgelegenheden waar geen dierenleedvlees geserveerd wordt.
Maar ja, hoe weet je dat zeker :hum
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lassie

Bericht door Lassie »

Geef mij maar een restaurant waar je ook ruim keuze heb aan vegetarische gerechten. Ik vindt het nog maar zo bizar weinig.
Lassie

Bericht door Lassie »

Wat ik heel gezellig en goed restaurant vindt is: mooi zeist in Zeist. www.mooizeist.nl

Heerlijk indonesisch restaurant.
Mara

Bericht door Mara »

Lassie schreef:Geef mij maar een restaurant waar je ook ruim keuze heb aan vegetarische gerechten. Ik vindt het nog maar zo bizar weinig.
Ja he, het komt heel vaak op hetzelfde neer :fi
Moet je in de supermarkt kijken, (AH) ruime keuze.
Maar ook met eieren of kaas kun je heerlijke gerechten bereiden :langue
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

memento schreef:Moderator opmerking

On topic aub. Deze discussie gaat over goede restaurants. Voor discussie over dierenwelzijn is eventueel een nieuw topic te openen.
::please
henriët

Bericht door henriët »

Als je een keer in Zierikzee bent, gewoon even voor een kop koffie op t terras.. goed toeven:
http://www.restaurantconcordia.nl/
Ze hebben iig heerlijk gebak :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Inderdaad, terug naar wild op je bord ;)
parsifal

Bericht door parsifal »

Hier in Stockholm heb je Hermans, een restaurant met een geweldig uitzicht over de oude stad (en over Djurgården) en volgens sommige van mijn vegetarische vrienden en familieleden, een van de beste vegetarische restaurants die ze ooit bezocht hebben.

Zelf heb ik genoten van Het Gerecht in Utrecht (vooral tijdens werketentjes op kosten van de baas). De kleine beurs in Hardinxveld-Giessendam is ook een geweldige eetgelegenheid.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mara

Bericht door Mara »

Tiberius schreef:

On topic aub. Deze discussie gaat over goede restaurants. Voor discussie over dierenwelzijn is eventueel een nieuw topic te openen.
Vind het wel prettig om te vernemen waar goeie vega restaurants zijn :)
Elke week test het AD een restaurant in de regio, er zitten hele dure bij (sommige durven 6 euro te vragen voor een fles mineraalwater :bobo ) vaak zijn de dure helemaal niet de beste !
Ook kan een restaurant ineens gewisseld zijn van eigenaar of chef-kok, zodat een goede maaltijd ineens gigantisch kan tegenvallen.
Andersom natuurlijk ook, maar als je eenmaal een slechte naam hebt, duurt het lang voor je die weer kwijt bent.

Enne, voor de liefhebbers van pannenkoeken: de pannenkoekenboot in Rotterdam wordt geprezen, evenals pannenkoekenboerderij tSonnetje in Maasland, direct aan de afslag van de A20.
Ik heb zelf geen ervaring, maar hoorde dat van vrienden. Vooral de boot is leuk met kinderen. Tijdens de rondvaart door de havens, eet je onbeperkt pannenkoeken.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:
Tiberius schreef:

Vind het wel prettig om te vernemen waar goeie vega restaurants zijn :)
Elke week test het AD een restaurant in de regio, er zitten hele dure bij (sommige durven 6 euro te vragen voor een fles mineraalwater :bobo ) vaak zijn de dure helemaal niet de beste !
Ook kan een restaurant ineens gewisseld zijn van eigenaar of chef-kok, zodat een goede maaltijd ineens gigantisch kan tegenvallen.
Andersom natuurlijk ook, maar als je eenmaal een slechte naam hebt, duurt het lang voor je die weer kwijt bent.

Enne, voor de liefhebbers van pannenkoeken: de pannenkoekenboot in Rotterdam wordt geprezen, evenals pannenkoekenboerderij tSonnetje in Maasland, direct aan de afslag van de A20.
Ik heb zelf geen ervaring, maar hoorde dat van vrienden. Vooral de boot is leuk met kinderen. Tijdens de rondvaart door de havens, eet je onbeperkt pannenkoeken.
Gewoon kraanwater vragen, krijg je een kan kraanwater met ijsklontjes!, moeten ze tegenwoordig geven als je er om vraagt.
De pannenkoekenboot vinden wij niets, want je hebt eigenlijk geen tijd om te eten, wil je ook nog wat van de rondvaart meekrijgen, want de tijd is zo weer om :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Kippetje

Bericht door Kippetje »

voor wie, net als ik, een groot liefhebber is van de japanse keuken: www.hachi.nl
enorm leuk concept: je mag 5 x 4 gerechtjes bestellen, maar als je iets niet op eet t.g.v. overbestelling (oftewel: inhaligheid :huhu ) dan moet je een boete betalen!

betaalbaar in verhouding met de 'reguliere' japanner, maar je eet je stokjes er zowat bij op!
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Wie weet er in de buurt van Lisse een leuk/goed restarantje?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:Wie weet er in de buurt van Lisse een leuk/goed restarantje?
Moet je bjd ff pb en
Die kent de omgeving daar wel.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marnix

Bericht door Marnix »

Bij Dudok (in meerdere grote plaatsen aanwezig) kan je ook heerlijk eten... allemaal biologisch en erg lekker :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:Wie weet er in de buurt van Lisse een leuk/goed restarantje?
http://www.detelefoongids.nl/bg/plaats- ... 52287-geel
Plaats reactie