Maar ja, hoe weet je dat zeker

Ja he, het komt heel vaak op hetzelfde neerLassie schreef:Geef mij maar een restaurant waar je ook ruim keuze heb aan vegetarische gerechten. Ik vindt het nog maar zo bizar weinig.
memento schreef:Moderator opmerking
On topic aub. Deze discussie gaat over goede restaurants. Voor discussie over dierenwelzijn is eventueel een nieuw topic te openen.
Vind het wel prettig om te vernemen waar goeie vega restaurants zijnTiberius schreef:memento schreef:Moderator opmerking
On topic aub. Deze discussie gaat over goede restaurants. Voor discussie over dierenwelzijn is eventueel een nieuw topic te openen.
Gewoon kraanwater vragen, krijg je een kan kraanwater met ijsklontjes!, moeten ze tegenwoordig geven als je er om vraagt.Mara schreef:Vind het wel prettig om te vernemen waar goeie vega restaurants zijnTiberius schreef:memento schreef:Moderator opmerking
On topic aub. Deze discussie gaat over goede restaurants. Voor discussie over dierenwelzijn is eventueel een nieuw topic te openen.![]()
Elke week test het AD een restaurant in de regio, er zitten hele dure bij (sommige durven 6 euro te vragen voor een fles mineraalwater) vaak zijn de dure helemaal niet de beste !
Ook kan een restaurant ineens gewisseld zijn van eigenaar of chef-kok, zodat een goede maaltijd ineens gigantisch kan tegenvallen.
Andersom natuurlijk ook, maar als je eenmaal een slechte naam hebt, duurt het lang voor je die weer kwijt bent.
Enne, voor de liefhebbers van pannenkoeken: de pannenkoekenboot in Rotterdam wordt geprezen, evenals pannenkoekenboerderij tSonnetje in Maasland, direct aan de afslag van de A20.
Ik heb zelf geen ervaring, maar hoorde dat van vrienden. Vooral de boot is leuk met kinderen. Tijdens de rondvaart door de havens, eet je onbeperkt pannenkoeken.
Moet je bjd ff pb enOrchidee schreef:Wie weet er in de buurt van Lisse een leuk/goed restarantje?
http://www.detelefoongids.nl/bg/plaats- ... 52287-geelOrchidee schreef:Wie weet er in de buurt van Lisse een leuk/goed restarantje?