De wijn toch niet uitgespuugd? Dat vind ik altijd zo zonde.helma schreef:Hendrikus schreef:en je ziet nog niet dubbel?helma schreef:vanavond wijnproevrij gehad bij onze zoon en schoondochter
ze hadden dat als trouwkado van iemand gehad en hadden wederzijdse ouders uitgenodigd.
Was leuk en interessant
en je ziet nog niet dubbel?![]()
nee, zo ver hebben we het maar niet laten komen.
Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik meestal niet.
En als je alles steeds opdrinkt verdwijnt de gave van het onderscheid.
En daar is het toch om te doen bij een proeverij.
En als je alles steeds opdrinkt verdwijnt de gave van het onderscheid.
En daar is het toch om te doen bij een proeverij.
- JolandaOudshoorn
weer ziek zijn. Gisteren voelde ik me een stuk beter, waarschijnlijk toen net iets te enthousiast aan de slag gegaan.
werkelijk alles doet pijn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Beterschap!JolandaOudshoorn schreef:weer ziek zijn. Gisteren voelde ik me een stuk beter, waarschijnlijk toen net iets te enthousiast aan de slag gegaan.
- MarthaMartha
Daar sluit ik me bij aan!!eilander schreef:Beterschap!JolandaOudshoorn schreef:weer ziek zijn. Gisteren voelde ik me een stuk beter, waarschijnlijk toen net iets te enthousiast aan de slag gegaan.
En hier is het programma (de bedoeling tenminste) vanmorgen bidkring, vanmiddag komt een dochter van Helma even helpen, fijn als zij het huis kan/wil stofzuigen, zelf ga ik dan strijken, nog even wat boodschappen doen, daarna even liggen. Vanavond stemmingsvergadering en aansluitend bijbellezing.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In de trein zitten en weer verder denderen.
@ Jolanda BETERSCHAP!
@ Jolanda BETERSCHAP!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Johann Gottfried Walther
Beterschap Jolanda.
Wat ik vandaag doe, is ziek zijn. Last van hoesten, rugpijn, en nog ergere vermoeidheid als anders.
Wat ik vandaag doe, is ziek zijn. Last van hoesten, rugpijn, en nog ergere vermoeidheid als anders.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Voor alle zieken
:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Al is de dag nog niet ten einde.. zo voelt t wel, vanmorgen 'verlate'kraamvisite, een 'ziek'( vermoeid) zoontje thuis, mn zusje heel de dag hier, vanmiddag naar t bureautje, mn opa en ouders en zwager ontvangen, met zn allen gegeten, beregezellig natuurlijk, en nu is zojuist Jean weer binnengestapt.. dus we gaan nog ff op de bank relaxen, de boel voor morgenochtend klaarzetten, flesje en dan weer heerlijk slapen, en dan morgen weer verder in de trein denderen.
Heb nog even geregeld dat de trein volg week een dagje stopt, om zodoende samen met Jean een mid dagje eruit te stappen
Heb nog even geregeld dat de trein volg week een dagje stopt, om zodoende samen met Jean een mid dagje eruit te stappen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag eerst in Zwolle aan het werk. VAnmidag naar Utrecht om wat zaken af te handelen.
En dan hebben we lekker weekend!!!!
En rust in huis
Mijn zoon is bij zijn vriendin in Zeeland en mijn dochter is op weekend met de JV.
We zijn dus maar met ons viertjes.
En dan hebben we lekker weekend!!!!
En rust in huis
Mijn zoon is bij zijn vriendin in Zeeland en mijn dochter is op weekend met de JV.
We zijn dus maar met ons viertjes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Vanmorgen werken, vanmiddag even liggen en wat klaarmaken voor vanavond.
Vanavond verjaardagsfeestje van Democritus

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Gefeliciteerd MM, met de verjaardag van je man! Democritus: gefeliciteerd met je verjaardag en Gods zegen toegewenst! Een fijne dag!MarthaMartha schreef:Vanmorgen werken, vanmiddag even liggen en wat klaarmaken voor vanavond.

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
-
Vanmorgen in huis werken, administratie aan kant maken, boodschappen doen, cursus hoogbegaafdheid bijwonen, op visite 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Vannacht eens voor het eerst goed geslapen (1 keer ff wakker geweest) en kom net m'n bed uit rollen.
Straks met man lief naar het gemeentehuis.
Vanmiddag nog geen flauw idee.
Vanavond ook nog geen plannen (net zoals het aankomend weekend).
Straks met man lief naar het gemeentehuis.
Vanmiddag nog geen flauw idee.
Vanavond ook nog geen plannen (net zoals het aankomend weekend).
@ Schemerlichtje: interessant die cursus ( als er folders oid zijn, wil je ze dan meenemen?!)
Ik ga zo naar school, de juf van Jetje neemt afscheid, en de ouders zijn van 10-12 welkom. Dus ben benieuwd wat er te doen is.
Ik ga zo naar school, de juf van Jetje neemt afscheid, en de ouders zijn van 10-12 welkom. Dus ben benieuwd wat er te doen is.