Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
Een boek, cadeautje voor Jean ( en mezelf):
Vrije genade
van prof g Wisse
Vrije genade
van prof g Wisse
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De vriendelijkste brief. De brief aan de Filippensen, door drs. R. van Kooten
Omgang met God, door ds.C.G. Vreugdenhil
Openbaring, door A. Romkes
Omgang met God, door ds.C.G. Vreugdenhil
Openbaring, door A. Romkes
henriët schreef:Een boek, cadeautje voor Jean ( en mezelf):
Vrije genade
van prof g Wisse
Mooi (ook de inleiding van Prof A Baars is zeer de moeite waard)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.

Lekker dik boek.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Net gekocht: Dagboek voor de vrouw, van Nina Smit. (niet voor mezelf maar voor m'n vriendin als kadootje).
Voor de Huisgodsdienst:
Ds Vergunst; Brug naar Markus
Andrea Hartingsveldt-Moree: Brief voor jou dl 1
Ds Vergunst; Brug naar Markus
Andrea Hartingsveldt-Moree: Brief voor jou dl 1
Heeft iemand dit boek al gelezen ? http://www.refdag.nl/boeken/recensies/j ... e_1_532189
ik heb het wel, maar nog niet gelezenWilhelm schreef:Heeft iemand dit boek al gelezen ? http://www.refdag.nl/boeken/recensies/j ... e_1_532189
helma schreef:ik heb het wel, maar nog niet gelezenWilhelm schreef:Heeft iemand dit boek al gelezen ? http://www.refdag.nl/boeken/recensies/j ... e_1_532189
Goede recensie.
Het lijkt me een mooi boek!
Ja, is de moeite waard. Verwacht geen uitputtende exegese maar pastorale prediking met een ruim aanbod van genade.Wilhelm schreef:Heeft iemand dit boek al gelezen ? http://www.refdag.nl/boeken/recensies/j ... e_1_532189
En de puriteinen zijn altijd sterk in het oplossen van geestelijke vragen.
laatst gekregen boek: Els Florijn: Het meisje dat verdween.
Er zit een wat vreemd pampiertje bij, waarop een tekst staat die voor mij niet duidelijk maakt of 'ie nou veel beter is dan 'Haar naam was Sarah' of juist net zo goed. In ieder geval mag ik het gelezen boek terugbrengen en krijg ik mijn geld terug. En het heeft iets met dat andere boek te maken.
Ik hoop nu maar dat 'ie beter is dan 'Haar naam was Sarah', want die vond ik niet zo erg mooi.
Er zit een wat vreemd pampiertje bij, waarop een tekst staat die voor mij niet duidelijk maakt of 'ie nou veel beter is dan 'Haar naam was Sarah' of juist net zo goed. In ieder geval mag ik het gelezen boek terugbrengen en krijg ik mijn geld terug. En het heeft iets met dat andere boek te maken.
Ik hoop nu maar dat 'ie beter is dan 'Haar naam was Sarah', want die vond ik niet zo erg mooi.
Calvijn, de baptisten en de gemeente van morgen. Dr. William den Boer en drs. Teun van der Leer (red.)
[Apeldoornse Studie nr. 56]
[Apeldoornse Studie nr. 56]
"Calvijn, de baptisten en de gemeente van morgen", dr. William den Boer en drs. Teun van der Leer (red.)
[Apeldoornse Studies nr. 56]
[Apeldoornse Studies nr. 56]
Verschillende boeken:
o.a. de roman "Verdwenen" van Sjoerd Veenman, die me erg meeviel voor een Nederlands boek, en de levensbeschrijving van een middelburgse man uit de tijd van Smytegeldt - Morrilyon. Komt uit de dagboeken en is echt interessant. Ik ben de schrijver even kwijt.
Verder leestip: Komen tot Jezus, van Bunyan.
o.a. de roman "Verdwenen" van Sjoerd Veenman, die me erg meeviel voor een Nederlands boek, en de levensbeschrijving van een middelburgse man uit de tijd van Smytegeldt - Morrilyon. Komt uit de dagboeken en is echt interessant. Ik ben de schrijver even kwijt.
Verder leestip: Komen tot Jezus, van Bunyan.
"Christusprediking" van Ds JJ van Eckeveld.
Het boekje is nu in prijs verlaagd. Nu €7.95
Ik vond het boekje (paperback) wat duur, maar nu is de prijs heel interessant!
Het boekje is nu in prijs verlaagd. Nu €7.95
Ik vond het boekje (paperback) wat duur, maar nu is de prijs heel interessant!