t Is te koud zeg maar, komt wel weer als t voorjaar komt, mensen zitten nu met een breipen of boek bij de kachelBJD schreef:Lijkt wel of het forum minder bezocht wordt.. althans minder gepost als een jaar geleden. Of lijkt dat maar zo?

t Is te koud zeg maar, komt wel weer als t voorjaar komt, mensen zitten nu met een breipen of boek bij de kachelBJD schreef:Lijkt wel of het forum minder bezocht wordt.. althans minder gepost als een jaar geleden. Of lijkt dat maar zo?
henriët schreef:t Is te koud zeg maar, komt wel weer als t voorjaar komt, mensen zitten nu met een breipen of boek bij de kachelBJD schreef:Lijkt wel of het forum minder bezocht wordt.. althans minder gepost als een jaar geleden. Of lijkt dat maar zo?
Het zijn twee breipennen en één haaknaaldhenriët schreef:t Is te koud zeg maar, komt wel weer als t voorjaar komt, mensen zitten nu met een breipen of boek bij de kachelBJD schreef:Lijkt wel of het forum minder bezocht wordt.. althans minder gepost als een jaar geleden. Of lijkt dat maar zo?
Iedereen mag er commentaar bij leveren, maar ik voel me daar niet toe geroepen.huisman schreef:Ik mis wel een beetje je opmerkingen bij de stand Gijs!Gijs83 schreef:Goedzo Refo! Als je tijd heb tenministe of zou ik te precies geweest zijn?
Misschien omdat er zoveel verschillende meningen zijn, en daardoor mensen op hun tenen getrapt zijn, en dat niet kunne hebben, en daarom dus vertrekken, althans, dat denk ik.BJD schreef:Lijkt wel of het forum minder bezocht wordt.. althans minder gepost als een jaar geleden. Of lijkt dat maar zo?
Hoort bij het gehoorzamen van de overheid ook het gehoorzamen van de mods?Afgewezen schreef:Nee, komt door de moderators die zo streng zijn.![]()
![]()
![]()
Misschien is er een refo-lutie nodig en gaan we straks met zijn allen scanderen:
WEG MET HET MOD-TEAM!! WEG MET HET MOD-TEAM!!
Wie weet.![]()
Ssso, en dit staat er na een uur nogAfgewezen schreef:Nee, komt door de moderators die zo streng zijn.![]()
![]()
![]()
Misschien is er een refo-lutie nodig en gaan we straks met zijn allen scanderen:
WEG MET HET MOD-TEAM!! WEG MET HET MOD-TEAM!!
Wie weet.![]()
hahahelma schreef:we vallen eigenlijk best mee :huhu
Het begint al te werken.helma schreef:we vallen eigenlijk best mee
helma schreef:we vallen eigenlijk best mee
helma schreef:we vallen eigenlijk best mee
Jet is niet zo'n breier.Ichtus schreef:Het zijn twee breipennen en één haaknaaldhenriët schreef:t Is te koud zeg maar, komt wel weer als t voorjaar komt, mensen zitten nu met een breipen of boek bij de kachelBJD schreef:Lijkt wel of het forum minder bezocht wordt.. althans minder gepost als een jaar geleden. Of lijkt dat maar zo?