Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Wat is een sifon?
Wikipedia geeft de volgende mogelijkheden:
1.onderleider, een type duiker;
2.waterslot (sifon);
3.ifon (fles), een fles voor spuitwater;
4.sifons, een paar naar achteren gerichte, enigszins opgerichte buisjes op de bovenzijde van het laatste segment van het insectenlichaam;
5.De Siphon of "De Sifon", een buurtschap in de gemeente Damme, naar de daar aanwezige onderleider vernoemd;
6.Sifo (mollusken), een orgaan van een schelpdier.
Welke bedoel jij Mister?
2.waterslot (sifon);
4.sifons, een paar naar achteren gerichte, enigszins opgerichte buisjes op de bovenzijde van het laatste segment van het insectenlichaam;
5.De Siphon of "De Sifon", een buurtschap in de gemeente Damme, naar de daar aanwezige onderleider vernoemd;
Welke bedoel jij Mister?
Numero duoGijs83 schreef:Wat is een sifon?
2.waterslot (sifon);
Welke bedoel jij Mister?

Mijn neus loopt bijna elke dag, en wel zo erg dat mijn echtgenote hem dagelijks voorbij ziet komen.Bonny schreef:....mijn loopneus...
- Bonny
- Contacteer:
Zucht....klopt niet. Je benen lopen, en die nemen je neus mee. Of neem je me nu bij de neus??jvdg schreef:Mijn neus loopt bijna elke dag, en wel zo erg dat mijn echtgenote hem dagelijks voorbij ziet komen.Bonny schreef:....mijn loopneus...
The Groom's still waiting at the altar
Letterlijk wel, figuurlijk niet.Bonny schreef:Zucht....klopt niet. Je benen lopen, en die nemen je neus mee. Of neem je me nu bij de neus??jvdg schreef:Mijn neus loopt bijna elke dag, en wel zo erg dat mijn echtgenote hem dagelijks voorbij ziet komen.Bonny schreef:....mijn loopneus...
hangt van de haarlengte af :-)Mister schreef:Het is beneden, dus dat zal wel niet...jvdg schreef:Heur haar.Mister schreef:Verstopte sifon. Ik wil niet weten wat erin zit.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.
-
Balen voor je. Maar er is vast nog wel iets anders wat ook heel leuk is (alleen een kasteel zoals wij is er vast niet meerZita schreef:dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- MarthaMartha
ons huis staat te koop, en ik ben er na ruim 7 jaar nog steeds verkikkerd op.... wie weet, is dat watZita schreef:dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jammer voor je.Zita schreef:dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.
Maar hoe zit het nou met de wurmen?
Koop het huis van MM cs maar, daar zitten volgens mij ook best veel wurmen.
't Zal vast een vreeslijk leuk huis zijn, maar alles voorbij Utrecht hoort voor mij bij het buitenland. Leven zonder rijbewijs maakt je actieradius nog eens extra beperkt, en een hevige voorliefde voor jaren '30-huisjes zorgt ervoor dat je nog minder te kiezen hebt...jvdg schreef:Jammer voor je.Zita schreef:dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.
- MarthaMartha
whahahaha... wedden dat je meteen verliefd bent op ons huis van 1929.....Zita schreef:'t Zal vast een vreeslijk leuk huis zijn, maar alles voorbij Utrecht hoort voor mij bij het buitenland. Leven zonder rijbewijs maakt je actieradius nog eens extra beperkt, en een hevige voorliefde voor jaren '30-huisjes zorgt ervoor dat je nog minder te kiezen hebt...jvdg schreef:Jammer voor je.Zita schreef:dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.
enne... treinstations zijn dichtbij (3 stuks) ....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
zo'n huis kunnen wij helaas niet financieren.MarthaMartha schreef:ons huis staat te koop, en ik ben er na ruim 7 jaar nog steeds verkikkerd op.... wie weet, is dat watZita schreef:dat het huis waar ik verkikkerd op ben zojuist onder voorbehoud verkocht is. En niet aan mij.

Misbruik van me. Zoals: ik ga me auto even wassen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!