Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Verheugen op morgen, onze predikant gaat verder met een prekenserie over de eigenschappen van de Heere Jezus in Zijn rondwandeling op aarde. De eerste preek ging over de bewogenheid van Jezus. Ik verwacht nog preken over Zijn toorn, Zijn blijdschap en hopelijk nog meer.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Fijn is dat zo om zo naar de zondag uit te mogen en ook kunnen zien.huisman schreef:Verheugen op morgen, onze predikant gaat verder met een prekenserie over de eigenschappen van de Heere Jezus in Zijn rondwandeling op aarde. De eerste preek ging over de bewogenheid van Jezus. Ik verwacht nog preken over Zijn toorn, Zijn blijdschap en hopelijk nog meer.
Ik verheug me ook op morgen als een student het Woord mag komen bedienen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vanochtend heerlijke kinderclub gehad
nog even thuis en dan door naar Antwerpen
ons nieuwe neefje bewonderen
nog even thuis en dan door naar Antwerpen
ons nieuwe neefje bewonderen

Lig nu in bad na tien kilometer hard te hebben gelopen.
MET JE LAPTOP?????????tukkertje schreef:Lig nu in bad na tien kilometer hard te hebben gelopen.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Yep. Relaxed hoor.Mariavt schreef:MET JE LAPTOP?????????tukkertje schreef:Lig nu in bad na tien kilometer hard te hebben gelopen.![]()
![]()
Altijd al gedacht dat er iets niet goed zat bij joutukkertje schreef:Yep. Relaxed hoor.Mariavt schreef:MET JE LAPTOP?????????tukkertje schreef:Lig nu in bad na tien kilometer hard te hebben gelopen.![]()
![]()

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
"even" op en neer geweest naar Honselersdijk, of all places 

~~Soli Deo Gloria~~
Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.
Tiberius schreef:Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.

Maar dat jij je afvroeg of ik misschien bij de GBS werkte, was niet echt een logische vraag

freek schreef:Tiberius schreef:Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.![]()
Maar dat jij je afvroeg of ik misschien bij de GBS werkte, was niet echt een logische vraag![]()

Wij waren daar, omdat het op onze route lag, gistermiddag.Tiberius schreef:Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.
Geen RF-er gezien, maar wel veel andere zaken.
We voelden ons niet "thuis", en de aankopen bleken thuisgekomen zijnde, niet in orde.
Bijv. een boek, als nieuw gekocht, bleek een second hand te zijn.
Voor het overige véél aandacht voor het hier en nu.
En dan kom je ook nog langs een ruim bemeten kraam waar de medische werking van allerlei occult te duiden genezende werking van stenen werd aangeprezen en verkocht.
Brrrrr, wat mij betreft, nooit meer.
Als ik tenminste Freek of Tib nog had mogen ontmoeten was de pijn mss. verzacht.
Wat mij ook tegenviel was de toegangkelijkheid voor rollators e.d.
wij gaan er ook nooit meer naar toe, 1 x op de zomermarkt daar geweest, maar het "refo commerciéle materialisme" druipt er van af, zoals op zoveel refomarkten/beurzenjvdg schreef:Wij waren daar, omdat het op onze route lag, gistermiddag.Tiberius schreef:Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.
Geen RF-er gezien, maar wel veel andere zaken.
We voelden ons niet "thuis", en de aankopen bleken thuisgekomen zijnde, niet in orde.
Bijv. een boek, als nieuw gekocht, bleek een second hand te zijn.
Voor het overige véél aandacht voor het hier en nu.
En dan kom je ook nog langs een ruim bemeten kraam waar de medische werking van allerlei occult te duiden genezende werking van stenen werd aangeprezen en verkocht.
Brrrrr, wat mij betreft, nooit meer.
Als ik tenminste Freek of Tib nog had mogen ontmoeten was de pijn mss. verzacht.
Wat mij ook tegenviel was de toegangkelijkheid voor rollators e.d.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Juustem, ik dacht van de week al toen ik over de A15 reed: kan niet missen dat het de Duikenburgse dagen zijnTiberius schreef:Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
file van een bepaald type auto's van een bepaalde kleur?Ichtus schreef:Juustem, ik dacht van de week al toen ik over de A15 reed: kan niet missen dat het de Duikenburgse dagen zijnTiberius schreef:Vanmiddag naar de Duikenburgse Wintermarkt geweest en daar bij de stand van de Gereformeerde Bijbelstichting gezellig met Freek bijgepraat.

~~Soli Deo Gloria~~