Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
een leuke theepot met verschillende smaken thee.
Een nieuwe loonstrook 

- Oude-Waarheid
Ja ja loon naar werken heb ik vroeger geleerd (jaren geleden)(refo schreef:Een nieuwe loonstrook

Het Schatboek. De Catechismus verklaring van: Dr. Zacharias Ursinus 

De beste plaats op aarde is geen plaats meer waard te zijn.
Het kan heeeeeeeeel lang duren voor-ie er weer uit is...henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
-ruitontdooier(spuitbus)
-spuitbus ter voorkoming van erger roesten van mijn postfiets. Hij is nog geen jaar oud en doordat ik elke keer mijn tas op en af de fiets doe, raakt-ie al gauw wat beschadigd, daar komt regen en ander weer bij en het gaat roesten....
-spuitbus ter voorkoming van erger roesten van mijn postfiets. Hij is nog geen jaar oud en doordat ik elke keer mijn tas op en af de fiets doe, raakt-ie al gauw wat beschadigd, daar komt regen en ander weer bij en het gaat roesten....

We weten het...Gijs83 schreef:Het kan heeeeeeeeel lang duren voor-ie er weer uit is...henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
" En stil berust in Zijn beleid..."
We (ver)wachten het af.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Leuk om via funda eens in jullie huis te kijken.henriët schreef:We weten het...Gijs83 schreef:Het kan heeeeeeeeel lang duren voor-ie er weer uit is...henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
We (ver)wachten het af.

Ander schreef:Leuk om via funda eens in jullie huis te kijken.henriët schreef:We weten het...Gijs83 schreef:Het kan heeeeeeeeel lang duren voor-ie er weer uit is...henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
We (ver)wachten het af.Wat een boeken!!

Ik baal er alleen zo van dat t winter is voor de foto's, ziet er nu zo ' somberig' uit.
Als de zon schijnt en de bladeren aan de boom zitten en de markies open is, staat t veel gezelliger.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gezien de 'bemoedigende' reacties hier krijg je daar nog wel gelegenheid voor.
refo schreef:Gezien de 'bemoedigende' reacties hier krijg je daar nog wel gelegenheid voor.

(dat zei Jean ook al:))
Ik zie geen foto's. Nu weet ik wel hoe het eruit ziet, maar ik ben zo nieuwsgierig na jouw opmerking.Ander schreef:Leuk om via funda eens in jullie huis te kijken.henriët schreef:We weten het...Gijs83 schreef:Het kan heeeeeeeeel lang duren voor-ie er weer uit is...henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
We (ver)wachten het af.Wat een boeken!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Eeeh, met die smiley vind jij het positief dat er boeken tussen staan die jouw boekenkast ontsieren ???? ................. ik raak zo langzamerhand het spoor bijster hier op RFAnder schreef:Leuk om via funda eens in jullie huis te kijken.Wat een boeken!!

nu pas?Auto schreef:ik raak zo langzamerhand het spoor bijster hier op RF
langzamerhand?
Hoebedoelu.............
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Katharina van Bora
Ik zag ook geen foto's... maar de site van de makelaar bood uitkomst!vlinder schreef:Ik zie geen foto's. Nu weet ik wel hoe het eruit ziet, maar ik ben zo nieuwsgierig na jouw opmerking.

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.