ja, ik zal eens zoeken...Lassie schreef:je kunt toch ook zonder kadootje komen?
of je maakt 3 mooie tekeningen![]()
of heb je niet ergens nog wat in de kast liggen wat je niet gebruikt? inpakken en klaar is keesie.
Wat doen we vandaag ? [7]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Kijk dan uit dat je niet het kadootje geeft aan diegene die het vorig jaar aan jou gegeven heeft.MarthaMartha schreef:ja, ik zal eens zoeken...Lassie schreef:je kunt toch ook zonder kadootje komen?
of je maakt 3 mooie tekeningen![]()
of heb je niet ergens nog wat in de kast liggen wat je niet gebruikt? inpakken en klaar is keesie.

Je zult niet de eerste zijn, die dit doet. Kan genant zijn

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Katharina van Bora
Nu nog even de koelkast schoonmaken, anders kunnen de boodschappen er niet morgen niet in.
Verder vandaag een vriendin geholpen en naar de verjaardag geweest van ons nichtje en naamgenootje.
Verder vandaag een vriendin geholpen en naar de verjaardag geweest van ons nichtje en naamgenootje.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
moe, misselijk en hoofdpijn. Ik heb weleens een productievere dag gehad.
En tussen het niksdoen door zit ik hypotheken te vergelijken en voor de miljardste keer de foto's van het ideale huisje te bekijken.

En tussen het niksdoen door zit ik hypotheken te vergelijken en voor de miljardste keer de foto's van het ideale huisje te bekijken.
Katharina van Bora schreef:Nu nog even de koelkast schoonmaken, anders kunnen de boodschappen er niet morgen niet in.

dank je wel voor je lieve bereidwilligheid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Albert Heijn is helemaal niet zo duur hoor,huisman schreef:
Albert Hein? dat is toch die dure supermarkt die de huismannetjes zich niet kunnen veroorloven
Jumbo,EMTE, en PLUS zijn veel duurder, en c1000, loopt een beetje gelijk op

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hoe vond Helma het om een Marokaanse vrouw te zijn?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
gelukkig ben ik zo flexibelalbion schreef:Hoe vond Helma het om een Marokaanse vrouw te zijn?

toen ik op school kwam veranderde mijn Marokaanse persoonlijkheid binnen 5 minuten in een oerHollandse vrouw van middelbare leeftijd. Die hadden ze harder nodig

vandaag is onze oudste zoon jarig 

Van harte gefeliciteerd Helma, ja de kleintjes worden groot hehelma schreef:vandaag is onze oudste zoon jarig

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
ik zit op de makelaar te wachten..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vanmiddag naar de dierentuin met de kleintjes en twee vriendinnetjes
Ga je verhuizen dan ????????????henriët schreef:ik zit op de makelaar te wachten..

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
de makelaar drinkt graag koffie hier in t dorp in gezellige huizenhuisman schreef:Ga je verhuizen dan ????????????henriët schreef:ik zit op de makelaar te wachten..

helaas had ik nog geen serre, maar in de woonkamer op de bank zitten vond hij ook ok

- Katharina van Bora
henriët schreef:de makelaar drinkt graag koffie hier in t dorp in gezellige huizenhuisman schreef:Ga je verhuizen dan ????????????henriët schreef:ik zit op de makelaar te wachten..![]()
![]()
![]()
helaas had ik nog geen serre, maar in de woonkamer op de bank zitten vond hij ook ok

Echt humor en ik drink ook graag koffie in gezellige huizen bij gezellige mensen

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.